Onko sinua kuristettu niin että taju mennyt?

21.04.2009
375
0
16
aamulle tällänen avaus :snotty:
mua eilen illalla jäi vaan mietityttään tämmönen
mun mies kuristi mua kerran niin että menetin tajuni ja "heräsin" siihen että mies hädissään läpsi poskille ja hoki herää,en tiiä kauan olin tolkkupois..
no kuitenkin mua ei sattunu tuona hetkenä kaulaan,eikä siihen jäänyt mitään jälkeäkään..
Toisen kerran kun kuristi mua sattui ja se oli niin voimakas puristus että jäi molemmin puolin hänen kätensä jäljet mun kaulaan..
niin tuota jäin vaan miettimään että tuot toinen kerta sattui enemmän ja puristi mielestäni lujempaa mutta taju pysyi, tuo eka kerta sattunut ei ja silloin menetin tajuni yms,et mistä voi johtua..jo okuhan vaan taas asioita kääntelen päässäni :snotty:

Kuule, pakkaa kamat ja häivy. Ota lapset mukaan. Mee johki ensi- ja turvakotiin. Ens kerralla et ehkä herää.

Hänellä on ilmeisesti tällä kerralla onnistunu kuristaminen kohdilleen, viidessä sekunnissahan taju monesti lähtee..mutta se henkiki voi katsos lähteä.

Sit on ihan turha itkeä, jos tuota sattuu usein ja et lähde. Se on sitten sun oma asia tehdä päätös, että jäät väkivaltaiseen perheeseen. Hae apua jostain. Pian kuristelee lapsiakin, jos niitä teillä on.

Alkuperäinen kirjoittaja Tähtisädetikku:
aamulle tällänen avaus :snotty:
mua eilen illalla jäi vaan mietityttään tämmönen
mun mies kuristi mua kerran niin että menetin tajuni ja "heräsin" siihen että mies hädissään läpsi poskille ja hoki herää,en tiiä kauan olin tolkkupois..
no kuitenkin mua ei sattunu tuona hetkenä kaulaan,eikä siihen jäänyt mitään jälkeäkään..
Toisen kerran kun kuristi mua sattui ja se oli niin voimakas puristus että jäi molemmin puolin hänen kätensä jäljet mun kaulaan..
niin tuota jäin vaan miettimään että tuot toinen kerta sattui enemmän ja puristi mielestäni lujempaa mutta taju pysyi, tuo eka kerta sattunut ei ja silloin menetin tajuni yms,et mistä voi johtua..jo okuhan vaan taas asioita kääntelen päässäni :snotty:

Heitä tuommoinen ukko pellolle :kieh: :o

No älä ainakaan oo tämän miehen kans enää missään tekemisissä.

Hän on siis tällä toisella kerralla onnistunut ns. kuristamaan oikeen juuri oikeista kohdista. Noista ei oikeesit sais kuristella, siitä ei oo hengenlähtö kaukana.

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
:( :( :(

Miksi kestät tuollaista? :hug:

en enää kestäkkään,sillä olen lasten kanssa yksin.
ja syytteissä on asioista istunut.
käyn vaan läpi tätä prosessia ja jotkut asiat jää noin hassusti päässä mietityttään.

Aaa, no hyvä ettet ole enää moisen monsterin kanssa.. =)

Mutta kysmykseen vastaus: Mua ei ole koskaan kuristettu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
on kuristettu.
samana hetkenä miehestä tuli ex

usein?
tuota vain mietin tuota tajunnan menettämistä..
juu ex se on minullakin ja joskus mietin miten edes olen tässä kirjoittamassa tuon kaiken skeidan jälkeen eikä sitä pysty oikein ymmärtämään miksi kestää vuosia todella raakaa pahoinpitelyä :snotty:

On kuristettu, ei mennyt taju mutta pelkäsin että menee. Se taisi olla sen idiootin pääpointti. Saada mut suunniltani kauhusta. Muutaman kerran tätä harrasti ennenkuin siitä tuli ex.

On kuristettu siten että menetin tajuntani.

Muista vain kun en pystynyt enää rimpuilemaan vastaan vaan hiljalleen lähti silmissä sumenemaan ja voimat loppuivat siten että valuin hitaasti alaspäin ja sitten sammui kuupassa.

Seuraava muistikuva on herääminen maasta jolloin alkoi armoton päänsärky.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
On kuristettu siten että menetin tajuntani.

Muista vain kun en pystynyt enää rimpuilemaan vastaan vaan hiljalleen lähti silmissä sumenemaan ja voimat loppuivat siten että valuin hitaasti alaspäin ja sitten sammui kuupassa.

Seuraava muistikuva on herääminen maasta jolloin alkoi armoton päänsärky.

samankaltaisesti kun minulla mutta oltiin autossa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
on kuristettu.
samana hetkenä miehestä tuli ex

usein?
tuota vain mietin tuota tajunnan menettämistä..
juu ex se on minullakin ja joskus mietin miten edes olen tässä kirjoittamassa tuon kaiken skeidan jälkeen eikä sitä pysty oikein ymmärtämään miksi kestää vuosia todella raakaa pahoinpitelyä :snotty:

yhden kerran.
ystäväni mies pelasti minut tilanteesta.
en tiedä kauanko olin tajuttomana.viikon verran oli miehen käden jäljet kaulan ympärillä.
olin nuori ja tyhmä,enkä tehnyt ilmoitusta poliisille enkä käynyt lääkärissä.
tekijä olisi halunnut jatkaa "suhdetta" ja vakuutti ettei toiste koske.
minulle se kerta riitti.
tapahtuneesta jo vuosia aikaa

Yhteistyössä