Onko sinua kuristettu niin että taju mennyt?

Alkuperäinen kirjoittaja Tähtisädetikku:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
On kuristettu siten että menetin tajuntani.

Muista vain kun en pystynyt enää rimpuilemaan vastaan vaan hiljalleen lähti silmissä sumenemaan ja voimat loppuivat siten että valuin hitaasti alaspäin ja sitten sammui kuupassa.

Seuraava muistikuva on herääminen maasta jolloin alkoi armoton päänsärky.

samankaltaisesti kun minulla mutta oltiin autossa.

Samat muistikuvat mullakin...

Tämä oli kyllä pysäyttävää lukemista. Itsellä on muka joskus vaikeaa kun tuntuu, että mies vain tekee töitä työhuoneessa eikä ole aktiivisesti osallistumassa kodin- ja lapsenhoitoon. Pieniä on mun murheeni. *menee rutistamaan miestään muttei kaulasta*

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä oli kyllä pysäyttävää lukemista. Itsellä on muka joskus vaikeaa kun tuntuu, että mies vain tekee töitä työhuoneessa eikä ole aktiivisesti osallistumassa kodin- ja lapsenhoitoon. Pieniä on mun murheeni. *menee rutistamaan miestään muttei kaulasta*

Kunhan et rutista liian kovaa :xmas:

On kuristettu nii että alko tajunta pimenemään mutta onnistuin siitä jysäyttään polvella mahaan sitä kuristajaa niin että ilmat meni pihalle ja löysäshän se, jäi siihen haukkomaan henkeään ja mie lähin vilkkaasti lipettiin kunhan kykenin... :snotty: Jotaki jälkiä siitä jäi, kaveri kysy kylläki että onko mulla fritsuja. :|

Lisäys, on ne kädet kurkulla käyny monen monta kertaa mutta muilla kerroilla ei ole tajun menetys ollu edes lähellä. Niistä tilanteista olen selvinny nopeasti.

jos puristaa kaulavaltimon kohdalta, menee taju aikas pian. se kaulavaltimohan kulkee jostain korvan alapuolelta, näin luulisin. Itse olen harrastanut judoa ja siellähän opetukseen kuulu kuristukset ja lukot. opetettiin myös kuristamaan kaulasta ja siitä oikeasta kohdasta. tietysti opetukseen kuuluu myös miten kuristettavan täytyy taputtaa kun luovuttaa ettei se taju lähde. mutta suurinpiirtein tiedän oikean paikan mistä kuristettaessa taju lähtee tod nopeaa.

Joskus tuli Dr. Philissä siitä, kun teinit kuristavat toisiaan huvittelutarkoituksessa. Jokainen kuristus on vaarallinen! Tais olla niin, että aivosoluja - tai jotain - tuhoutuu, kun taju lähtee kuristamisen takia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joskus tuli Dr. Philissä siitä, kun teinit kuristavat toisiaan huvittelutarkoituksessa. Jokainen kuristus on vaarallinen! Tais olla niin, että aivosoluja - tai jotain - tuhoutuu, kun taju lähtee kuristamisen takia.

tottakai niitä tuhoutuu ku aivot ei saa happee....

Alkuperäinen kirjoittaja no:
jos puristaa kaulavaltimon kohdalta, menee taju aikas pian. se kaulavaltimohan kulkee jostain korvan alapuolelta, näin luulisin. Itse olen harrastanut judoa ja siellähän opetukseen kuulu kuristukset ja lukot. opetettiin myös kuristamaan kaulasta ja siitä oikeasta kohdasta. tietysti opetukseen kuuluu myös miten kuristettavan täytyy taputtaa kun luovuttaa ettei se taju lähde. mutta suurinpiirtein tiedän oikean paikan mistä kuristettaessa taju lähtee tod nopeaa.

varmaan sit osunut just sille kohtaa tuo puristus..

ja teille jotka ihmettelivät tuota tapahtuuko paljonkin..
uskon että joo mutta se on vai vaijettu aihe ettei meillä mutta muilla :snotty:
Ja se että näin kun ravaat kallonkutistajia sun muita läpi niin mietit miksi siihen jäi?mikä oli se voima mikä ei saanut irrouttumaan siittä kaikesta jo silloin?
(meillä tapahtui sellaisia asioita mistä ihmettelee miten tässä enää edes on)
n

Herran jumala, kuinka ihmiset on edes päätyneet yhteen noin sekopäisten miesten kanssa!? Mulla on ollut paljonkin poikaystäviä, eikä kukaan ole mua koskaan edes läpsäissyt..

Alkuperäinen kirjoittaja bagmam:
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Juu mun äiti, kun olin jotain 6v. ja taju meni. Heräsin vessasta ja äiti oli mennyt jatkamaan ryyppäämistään. :headwall:

:o kamalaa!

Munuainenkin on edelleen pois paikoiltaan äidin potkaisusta... Mutta onneksi sillä ei ollut huoltajuutta. Piti kestää vaan vähän kerrallaan :whistle: Ja lapsena en uskaltanut kertoa kenellekään vaan valehtelinä äitini puolesta :headwall:

Juu mun äiti, kun olin jotain 6v. ja taju meni. Heräsin vessasta ja äiti oli mennyt jatkamaan ryyppäämistään. :headwall:

Munuainenkin on edelleen pois paikoiltaan äidin potkaisusta... Mutta onneksi sillä ei ollut huoltajuutta. Piti kestää vaan vähän kerrallaan :whistle: Ja lapsena en uskaltanut kertoa kenellekään vaan valehtelinä äitini puolesta :headwall:

|O :|

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:

|O :|

:hug:

No oon jo käsitellyt nuo asiat. Äitiäni kohtaan en tunne kuin sääliä, kun on mieleltään hieman sairas ja alkoholisti. Mutta oma poikani ei häntä tule tuntemaan ja itse en pystyisi edes tukistamaan häntä.

Yhteistyössä