G
Gluteus maximus
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Juu mun äiti, kun olin jotain 6v. ja taju meni. Heräsin vessasta ja äiti oli mennyt jatkamaan ryyppäämistään. :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Juu mun äiti, kun olin jotain 6v. ja taju meni. Heräsin vessasta ja äiti oli mennyt jatkamaan ryyppäämistään. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Alkuperäinen kirjoittaja bagmam:Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Juu mun äiti, kun olin jotain 6v. ja taju meni. Heräsin vessasta ja äiti oli mennyt jatkamaan ryyppäämistään. :headwall:
kamalaa!
Munuainenkin on edelleen pois paikoiltaan äidin potkaisusta... Mutta onneksi sillä ei ollut huoltajuutta. Piti kestää vaan vähän kerrallaanJa lapsena en uskaltanut kertoa kenellekään vaan valehtelinä äitini puolesta :headwall:
|O :|
:hug:
No oon jo käsitellyt nuo asiat. Äitiäni kohtaan en tunne kuin sääliä, kun on mieleltään hieman sairas ja alkoholisti. Mutta oma poikani ei häntä tule tuntemaan ja itse en pystyisi edes tukistamaan häntä.
Alkuperäinen kirjoittaja jestas:Miksi miehesi kuristaa sinua on nyt ehkä tärkeämpi kysymys??
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtisädetikku:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:![]()
![]()
![]()
Miksi kestät tuollaista? :hug:
en enää kestäkkään,sillä olen lasten kanssa yksin.
ja syytteissä on asioista istunut.
käyn vaan läpi tätä prosessia ja jotkut asiat jää noin hassusti päässä mietityttään.