Onko sinulla asioita joita teet kotosalla kun miehesi tai lapsesi eivät ole paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minea.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minea.

Vieras
Mulla on sellanen ongelma et mul on joku "pakkomielle" tai sit en tiiä onko se asia vaan osa mua tai joku tapa purkaa tunnetiloja.

Mä oon nimittäin tosi tunneihminen, suhtaudun asioihin siis voimakkaasti tunteella ja sit en tiiä onko mussa paljon myös energiaa, jota pitäisi päästä purkamaan.

Mutta musiikki ja tanssi on ollu aina mulle sellanen purku keino. Se käy vahvasti tunteisiin, musiikki siis ja mulle tulee sillon myös joku pakko lisätä kehoon liikehdintää kun kuulen jonkun hyvän biisin.

Sitä liikehdintää ei voi aina ees sanoo tanssiks... :D se on vaan sellasta liikehdintää ja tarvitsen myös yleensä jonkun kiintopisteen eli saatan katsella jonkun ihmisen kuvia joka mulle niitä vahvoja tunteita aiheuttaa ja samalla miettiä niitä tilanteita josta ne vahvat tunnetilat tulee.

:D

Pienempänä mulla oli sellanen tapa et pompin samaan aikaan kun kuuntelin sitä musiikkia... enää en kuitenkaan niin tee.

Sit saatan yksinäni höristä ja hihitellä myös jotain.

Joskus koen nää mun tavat tosi häiritseviksi ja oon yrittäny lopettaa. Mut kun lopetan niin muutamia päiviä menee ihan hyvin, sit rupee tulee joku ahdistus ja levottomuus et näpertelen kaikkee ja mielessä on koko ajan et pakko tehdä sitä.. pakko tehdä sitä.. pakko tehdä sitä.. ja jos en tee nii mun pää on ihan tukossa ja ajatus ei kulje. Heti kun teen sitä, niin olo helpottaa, vapautuu ja pää on taas ikäänkuin tyhjä ja ajatus kulkee.

Oon vielä aika nuori (18) joten perheen hankinta ja avoliitto ei oo vielä ajankohtanen mut sit kun niin kävis, koska kyllä mä kuitenkin kumppanin joskus haluan ja omia lapsia, olla äiti, perustaa normaalin perheen, johon tietysti kuuluu sekin et asutaan jossain kivassa kodissa kaikki yhdessä jos yhdessä sen miehen kanssa ollaan... niin pelkään et miten mä sit pärjään. Oon koittanu keksiä muita mielenpurku keinoja kuten esim meditaatio mut en oo saanu siitä samanlaisia kiksejä mitä tuosta musiikki hommasta. Kiva jos jäisin joskus miehelle ja lapsille kiinni tollasesta et teen kaikkea outoo, ne pitäis mua varmaan ihan sekopäänä... mut sit jos en pysty olee ilmankaan sitä kun toimintakyky kärsii.

Nii en tiiä mitä pitäis tehdä.

Hyväksyy ittensä näin ja jatkaa elämistä vai jotain muuta? tai niinku et mikä mulla ylipäätään on?

Yksin ollessani kuuntelen Iron Maidenia tms. niin lujalla kuin kehtaan (naapurit pitää ottaa huomioon).

Olisko sulla jotain pakko-oireita?
Mulla on niitäkin. Mä tarkastelen.. Onko ovi lukossa, kahvinkeitin sammutettu, valot pois... Jos en tarkistele, tulee ahdistunut olo.

Ja mielestäni silti olen aikas normaali äiti ja puoliso :D

Katselen valokuvia, muistelen menneitä ja itken samalla.

Laulan ja tanssin niinkuin joku idiootti.

Sovittelen vaatteita ja kävelen eteisen käytävää pitkin niinkuin joku supermalli catwalkilla, ja catwalkin päässä teen tietty jonkun hienon seksikkään poseerauksen.

Meikkaan itseni nätiksi ja otan itsestäni teiniposetus kuvia facebookkiin. Hyvin hyvin harvoin kuitenkaan onnistun saamaan julkaisukelpoista kuvaa.

Eli, älä huoli ap, et ole ainut outo.

Varmaan ne villeimmät tanssit ja kovaa laulamiset on niitä. Toisaalta voin aika vapaasti tanssia myös niiden kotonaollessa. useimmiten oikeesti katon vaan jotain tosi tyhmiä leffoja mitä löytyy netflixistä.

[QUOTE="V ieras";29456886]Terapiaa ja lääkitys. Niillä siitä pääsee.[/QUOTE]

Mitä lääkitystä tohonkin pitäis syödä..

Tein tänään päätöksen lopettaa. Nyt tuntuu jo vähän hirveeltä. Kaveri meni eilen katkolle omien ongelmien takia, joten mulla ois kanssa nyt hyvä sauma lopettaa.

Tarviin teidän tukea!

Lopetan koska ne mun teot ei oo normaaleja ja sit yks ihminen ketä rakastin ja jonka kuvia kyyläsin, tuotti vaan enimmäkseen pahaa oloa ja se toinen on kuollu, eikä se ikinä oo ollu aidosti mun elämässä. Hän oli vaan komea ja mukavanoloinen kun näin hänestä esim videoita niiden kuvien lisäks joten ihastuin/rakastuin.

Mutta mun pitäis pystyy keskittymään todellisuuteen ja selviimään todellisuuden kans! ilman tämmöstä.

Ja jos kaipaa rentoutumist nii maata vaan ja olla.

Nuoruus on vaiva joka paranee ittestään. Kaikki nuoret tekee jotain tommosta yksinään, ja luulee olevansa maailman ainoita jotka tekee niin.

Mutta kyllä neljävitosenakin voi vielä tanssia ittekseen. Kotijumpan kans vedän mieluiten kun olen yksinäni.

Mä laulan ja viheltelen yleensä, kun olen yksin. En kehtaa laulaa kenenkään kuullen ja jos joku sattuu kuulemaan, niin säikähän ja oon todella nolona. Mutta, yksin voi lauleskella ihan hyvin.

Toinen, mitä tykkään tehä yksin ollessa, niin nukkuminen. Nautin nukkumisesta ja voisin oikeeswtikkin vaan nukkua koko aika :D.

Yhteistyössä