Onko soveliasta pukea yksivuotias pikku piruksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "SheDevil"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mautonta se mielestäni on. Meinaatko silti piruksi pukea?

Ja saahan näihin ketjuihin "ängetä" kuka haluaa, eipä näihin tulemista ole ennenkään mitenkään rajoitettu että ketkä saavat tulla ja ketkä eivät. Vapaa areena.

En tiedä vielä, muutakaan en vielä ole keksinyt... Ehdotuksia puvulle joka löytyis kotoa?

Jooo saa näihin tulla kuka tahansa sekopää mut mun ei tarvii sitä ymmärtää. Toivottavasti ovat provoja tai avohoidossa, aika pelottavaa et tollaset kulkee vapaana.

Eikö ne jenkkilässäkin pienet pue kaikenlaisiin keijuasuihin? Samoin pääsiäisenä meidän ovella kävi noitien lisäksi muutama muuten vaan naamioitunut.

Makuasiahan tämä on, ja mun mielestä on mautonta. Ihan välttämättä 1-vuotias ei tartte millaistakaan pukua. Jos taas haluaa panostaa juhliin, voi varmaan kaupasta kipaista kaiken muun ohella jotain hillitympääkin. Naamaria tuon ikäinen ei varmaan kauheesti tykkää pitää. Niitä nimittäin saisit netistäkin printattua!

Miksei voi keksiä jotain muuta tapaa saada asuun särmää, kuin tuo Belsebuliksi pukeminen?

Meillä lähtee koulun discoon pieni kissanaisen tapainen. Se ei yhtään tykkää mistään kauhujutuista muutenkaan.

[QUOTE="SheDevil";27403492]En tiedä vielä, muutakaan en vielä ole keksinyt... Ehdotuksia puvulle joka löytyis kotoa?

Jooo saa näihin tulla kuka tahansa sekopää mut mun ei tarvii sitä ymmärtää. Toivottavasti ovat provoja tai avohoidossa, aika pelottavaa et tollaset kulkee vapaana.[/QUOTE]

Ai sä pelkäät uskovaisia, jotka eivät pidä lapsen pukemista saatanaksi hyvänä ideana? Uskovaisia sietääkin pelätä, kristittyjä nimittäin.

Pue lapsesi vaikka pupujussiksi, pienet pupunkorvat löytyvät vaikka lakista (pupunkorvalakkeja on paljon
kaupoissa). Tai ompele itse myssyyn pienet korvat. Sitten valkoista muuten päälle, ja tupsuhäntä.. Noin
pienelle lapselle ei tarvitse kummoisia naamiaisasuja olla :)

Ja jos joku ihmettelee, mikä Halloweenasu pupuasu on, niin selitä niille että kyseessä on niin sanottu UHRIELÄIN jonka okkultistit uhraavat keskiyöllä saatananpalvontamenoissaan. Voit vähän ketsuppia ruiskaista turkkiin.

Yhteistyössä