Onko soveliasta pukea yksivuotias pikku piruksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "SheDevil"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Zap";27401372]Mä haluan pukea itseni Jeesukseksi, onko se sopivaa?[/QUOTE]

jesus_no_zombie_parade.jpg

Joltain zombiewalkilta, musta jotenkin melkein jo mauton, mutta hauska juttu.
Pahoitteluni loukkaantuville.

[QUOTE="Zap";27401372]Mä haluan pukea itseni Jeesukseksi, onko se sopivaa?[/QUOTE]

Riippuu siitä millä mielin pukeudut.
Meillä on tyttären baby born- poikanukkekin ollut joulukuvaelmassa puettuna Jeesukseksi, joten mikset sinäkin voi halutessasi pukeutua? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27401364:
Miten nää jumalketjut ovatkin aina niin täynnä lähimmäisenrakkautta ja suvaitsevaisuutta. :saint:

.

Ja erityisen rakastavia ja suvaitsevaisia ovat nämä ns. "suvaitsevaiset". Heillehän se on ihan agenda kirkon valtaamiseksi öh, tuota... UUDISTAMISEKSI suvaitsevaisempaan suuntaan.

[QUOTE="vieras";27401260]Mahdatkohan sinä esikuvasi tapaan joskus vielä kääntyä lortosta Jeesuksen seuraajaksi, vai jäätkö lortoksi?[/QUOTE]

Tuskin jään, kyllä se on yhden illan näytös se lorttoilu aina kerrallaan. Mutta Jeesusta en lähde seuraamaan siinä mielessä kuin sinä odotat.

[QUOTE="vieras";27401374]Raamatun mukaan seksuaalinen nautinto aviosuhteessa MIEHEN JA NAISEN välillä ei ole "saatanallista" nautintoa.

Sori, jos nautintosi nyt latistui kun siitä poistettiin tuo "saatanallinen" aspekti, mutta aviopuolisoiden välinen seksi, vaikka puska palaen, on Jumalan täysin hyväksymää toimintaa.[/QUOTE]

Kiitos tästä siunauksesta. Kyllä sitä nyt ihan eri tavalla taivaisiin päästään, tämän tiedon jälkeen.

En nyt jaksa paheksua tai arvioida mikä on sopivaa ja mikä ei. Mutta.
Semmoinen ajatus mulle itselleni tuli ihan ylipäätään halloweeniin liittyen... Aika paljon saa lukea uutisiissa lasten pahoinpitelyistä, siitä, kuinka kuolleita lapsia löytyy roskiksesta, kuinka joku hullu alkaa ampua lapsia, ihan sairaita asioita saa lukea koko ajan. Sen takia mä en aio kannustaa lastani pukeutumaan pukuun, jossa hänellä on esimerkiksi verta kasvoissaan tai hän esittää kuollutta/zombia. Niin pahoja asioita tapahtuu, että en itsekään edes leikilläni pukeutuisi minkäänlaiseksi piruksi.

Jokainen laittaa itse tietysti rajansa ja miettii, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Kyllä minä antaisin lapsen pukeutua roistoksi, mutta hahmo, joka olisi esim. psykopaatti murhaaja, ei olisi minusta enää hauska.

Mielleyhtymät ovat vaan... Liian tosia tosielämässä. On lapsia, jotka löytyy raadeltuina roskista ja on lapsia, jotka tappaa toisiaan. On oikeasti pahuutta.

Olipas yllätys minkälainen ketju tästä tuli kun vihdoin ehdin katsomaan vastauksia :D En ateistina edes ajatellut tuota kristillistä näkökulmaa vaan mietin lähinnä että onkohan se mautonta....

Näille raamatunvalistajille muuten sen verran että piru ei edes ole pelkkä kristinuskon demoni, KVW vaikka.

[QUOTE="SheDevil";27402508]Olipas yllätys minkälainen ketju tästä tuli kun vihdoin ehdin katsomaan vastauksia :D En ateistina edes ajatellut tuota kristillistä näkökulmaa vaan mietin lähinnä että onkohan se mautonta....

Näille raamatunvalistajille muuten sen verran että piru ei edes ole pelkkä kristinuskon demoni, KVW vaikka.[/QUOTE]

Sitä suuremmalla syyllä en lastani pukisi piruksi.

[QUOTE="SheDevil";27402508]Olipas yllätys minkälainen ketju tästä tuli kun vihdoin ehdin katsomaan vastauksia :D En ateistina edes ajatellut tuota kristillistä näkökulmaa vaan mietin lähinnä että onkohan se mautonta....

Näille raamatunvalistajille muuten sen verran että piru ei edes ole pelkkä kristinuskon demoni, KVW vaikka.[/QUOTE]

Onhan se kai kuitenkin ymmärrettävää, että joidenkin mielestä lapsen pukeminen piruksi ei ole sopivaa? Täytyihän sinun valmiiksi jo aavistella sellaista, muuten et olisi kysynyt edes.

Onhan se kai kuitenkin ymmärrettävää, että joidenkin mielestä lapsen pukeminen piruksi ei ole sopivaa? Täytyihän sinun valmiiksi jo aavistella sellaista, muuten et olisi kysynyt edes.

Ei mä en ymmärrä että joidenkin mielestä jotain pahaa pitäisi tapahtua mun lapselle jos se puetaan piruksi. En myöskään ymmärrä miksi vihaa lietsovat kristinuskoiset änkeää tähän ketjuun.

Mä taisin otsikoida väärin. Tarkoitukseni oli kysyä onko se joidenkin mielestä mautonta, sovelias oli täysin väärä sanavalinta. Ja pari vastausta on tullutkin että mautonta ja sitä juuri hain. Mikä on kenenkin mielestä mautonta on mielipidekysymys.

Meinasin ensin vangiksi tai rosvoksi pukea kun vaatteet löytyis niihinkin mutta mun mielestä ne meni jo mauttomaksi. Pirussa on vähän pilkettä silmäkulmassa varsinkin kun toi tyttö osaa olla välillä aika pirullinen. Ja se mikä on pirullista on mun mielestä mielipide, ei raamatullinen fakta.

[QUOTE="SheDevil";27402787]Ei mä en ymmärrä että joidenkin mielestä jotain pahaa pitäisi tapahtua mun lapselle jos se puetaan piruksi. En myöskään ymmärrä miksi vihaa lietsovat kristinuskoiset änkeää tähän ketjuun.

Mä taisin otsikoida väärin. Tarkoitukseni oli kysyä onko se joidenkin mielestä mautonta, sovelias oli täysin väärä sanavalinta. Ja pari vastausta on tullutkin että mautonta ja sitä juuri hain. Mikä on kenenkin mielestä mautonta on mielipidekysymys.

Meinasin ensin vangiksi tai rosvoksi pukea kun vaatteet löytyis niihinkin mutta mun mielestä ne meni jo mauttomaksi. Pirussa on vähän pilkettä silmäkulmassa varsinkin kun toi tyttö osaa olla välillä aika pirullinen. Ja se mikä on pirullista on mun mielestä mielipide, ei raamatullinen fakta.[/QUOTE]

Mautonta se mielestäni on. Meinaatko silti piruksi pukea?

Ja saahan näihin ketjuihin "ängetä" kuka haluaa, eipä näihin tulemista ole ennenkään mitenkään rajoitettu että ketkä saavat tulla ja ketkä eivät. Vapaa areena.

Yhteistyössä