Onko tää nyt normaalia???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wc Ankka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wc Ankka

Aktiivinen jäsen
23.01.2006
6 238
0
36
Niin, kun eilen tehtiin se kaavinta :'( Enkä mä vuoda yhtään! Ja tänään pitäisi kuulemma uudet pillerit aloittaa, uskaltaako sitä ees...

On mullakin ongelmat, siis ihan kiva ettei vuoda, tuulimunakaavinnan jälkeen vuosia sitten oli niagaran putoukset..mutta mietityttää vaan. Helpompi ajatella tätä kuin sitä että onko mussa jotain vikaa kun vauva oli kuollut :(

Anteeksi kun kysyn, mitkä pillerit?
Mutta oon kuullut kyllä että kaavinnan jälkeen ei välttämättä tule ollenkaan vuotoa, tai osalla ihan todella niukkaa sellaista.
Ja täällä painitaan vähän samanlaisten ajatusten kanssa, tosin mulla ei ollut edes vauva lähtenyt taaskaan kehittymään. :/
:hug:

Voi, Illuusia :hug: :hug: :hug:

Juu, siis sain reseptin Femilar-pilsuille ja tänään pitää aloittaa. Siis e-pillerit. Mä en halua joutua tähän enää ikinä....jo sen tuulimunan jälkeen varoiteltiin että tällasia saattaa tulla.

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Voi, Illuusia :hug: :hug: :hug:

Juu, siis sain reseptin Femilar-pilsuille ja tänään pitää aloittaa. Siis e-pillerit. Mä en halua joutua tähän enää ikinä....jo sen tuulimunan jälkeen varoiteltiin että tällasia saattaa tulla.

Kiitos.
Mulla nyt takana siis kaksi tuulimunaraskautta eikä tässä muuta voi kun toivoa että huonoa tuuria olisivat, mutta aika näyttää, pelottaa kyllä ryhtyä taas yritykseen jos joutuukin.... :|
( sori kun tähän omia juttujani vuodatin! )
Mutta siis, uskon että ihan normaalia on, saivat ilmeisesti tyhjennettyä kohdun kokonaan ja se on hyvä se.
Nämä ne on niitä niin paskoja kokemuksia joihin ei todella haluaisi joutua, mutta näköjään vaan jotkut meistä joutuvat. Koitahan jaksella!! :hug:

Yhteistyössä