onko tää nyt pettämistä vai mitä mies touhuaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marianne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
voihan ne olla kirjekavereita. jos yhtä sellaista olette yhdessä olleet katsomassakin?
mä en edelleenkään ymmärrä miksi aina pitää tehdä kaikki niin vaikeasti ja ajatella heti toisesta, että pettäjä on. jos asia sua painaa niin kysy sitä suoraan mieheltäsi. jutelkaa asioista. kommunikoikaa keskenänne! kerroit, että mielestäsi teillä ollut hyvä suhde ja mies juuri kosinutkin ja vauvakin tulossa. en ymmärrä, miksi yhtäkkiä pitää ruveta kiertelemään ja kaartelemaan asioita?!

:laugh: no eikö ole aika naiivia ajatella, että miehellä on 55 "kirjekaveria", kaikki naisia eikä omalla tyttöystävällä ole mitään tietoa kenestäkään näistä..

hohhoijaa! ajattelemme pahinta, koska valitettavasti TIEDÄMME, miten yleisiä nämä kuviot ovat..

yleistäminenhän se aina kannattaa! sinä et voi tietää totuutta. niin se vaan on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
voihan ne olla kirjekavereita. jos yhtä sellaista olette yhdessä olleet katsomassakin?
mä en edelleenkään ymmärrä miksi aina pitää tehdä kaikki niin vaikeasti ja ajatella heti toisesta, että pettäjä on. jos asia sua painaa niin kysy sitä suoraan mieheltäsi. jutelkaa asioista. kommunikoikaa keskenänne! kerroit, että mielestäsi teillä ollut hyvä suhde ja mies juuri kosinutkin ja vauvakin tulossa. en ymmärrä, miksi yhtäkkiä pitää ruveta kiertelemään ja kaartelemaan asioita?!

:laugh: no eikö ole aika naiivia ajatella, että miehellä on 55 "kirjekaveria", kaikki naisia eikä omalla tyttöystävällä ole mitään tietoa kenestäkään näistä..

hohhoijaa! ajattelemme pahinta, koska valitettavasti TIEDÄMME, miten yleisiä nämä kuviot ovat..

yleistäminenhän se aina kannattaa! sinä et voi tietää totuutta. niin se vaan on.

siis sinä väität, että mies voi vielä olla syytön vaikka

1) hän on jättänyt seksipalstalle vonkausilmoituksen
2) hänellä on 55 naisen yhteystiedot mesessä
3) keskustelu erään naisen kanssa jo ALKAA sillä, että nainen sormettaa

ei tässä ole kysymys yleistämisestä vaan silmien aukaisusta!

Alkuperäinen kirjoittaja ööh :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :

siis sinä väität, että mies voi vielä olla syytön vaikka

1) hän on jättänyt seksipalstalle vonkausilmoituksen
2) hänellä on 55 naisen yhteystiedot mesessä
3) keskustelu erään naisen kanssa jo ALKAA sillä, että nainen sormettaa

ei tässä ole kysymys yleistämisestä vaan silmien aukaisusta!

KAIKKEEN voi olla jokin selitys. sinä et voi tietää edelleenkään. kukaan meistä ei tiedä kuin tuo mies. merkit viittaavat tietenkin ikävimpään mutta silti.

Teille, jotka epäilette tätä provoksi ja luulette, että ei voi olla mahdollista nuo 55 kirjekaveria :

Menkääpä huviksenne suomi24:n seksichattiin viideksi minuutiksi. Jo sen aikana 20 miestä yrittää jututtaa teitä ja lähes jokainen kysyy, onko meseä.
Eli miesten tyyli tämä. He ottavat naisen meseen ja ehkä kerran juttelevat seksistä, naiset sormettavat, mies vetää handyyn, mesekamera on päällä lähes poikkeuksetta.
Olisikohan ap:n miehelläkin jokin tällainen toimintatapa? Ei mitään fyysistä pettämistä eikä edes tiedä naisten oikeita nimiä välttämättä. Ja juttelukerrat saattavat jäädä yhteen, joten joka yö hommataan uusi tyyppi sinne meseen näyttämään sitä ruusuketta jalkovälissä.

meillä ukko narahti viime vuonna yhestä vosusta jonka oli bongannut citystä. eka olivat meilaillut ja sitten luurin välityksellä. ja juttua penkoessani ilmeni myös että iskuri.net ja seksitreffeissä oli mys ilmotukset.. että kyllä näitä juttuja muillekkin sattuu, ikävä kyllä..

Jos et tahdo että mies tietää mitä olet täällä selittänyt tilanteesta jos tahdot jatkaa niinku et tietäis mitään niin voit poistaa netti historiat kaks plussan kohdilta.

Onko Ukko jo kotiutunut? Lykkyä. Tää on vaikea tilanne

messingerinkin kirjotukset jää koneelle muistiin jos se on päällä ;) eli jossain koneella on tiedosto johon kaikki messengerissä kirjotetut jää muistiin.

muoks. mut en kyllä muista yhtään miten ne sai haettua :ashamed:

eihän miehesi mese osoite vaan ole TEAN_80? tai jokin vastaava? tai tietääkö kukaan tuota mese osoitetta? mulle on tullut jo monta yritystä tuolta että lisäisin listaa mutta aina oon torjunut ja tuon kirjoittajan oikea nimi nettiblogin mukaan on Jani.J....

Tulipas tästä mieleen eräs mies täältä missä asun. Vaimo ja 2 lasta kotona ja mies vonkaa seksiseuraa just iskurista, livechatista ja vaikka mistä.... On jopa onnistunutkin saamaan seuraa. Häpeäkseni tunnustan, et jotenki tunne tämän miehen vuosien takaa.

mies jäi yöks ylitöihin ja nyt nukkuu, ei siis olla vielä puhuttu. Mä pyörin täällä ku hyrrä ja ootan koska mies herää, oon ihan hermoromahduksen partaalla. Onneks on nyt tää sairasloma niin saan asian puhuttua ennen ku lähtee taas töihin. Oli kyllä sulkenut koneen kun tullut töistä, en sit tiedä huomasko et sen mese on päällä vai luuliko sitä mun meseks.

Mua ahdistaa kun ap on niin toivottoman sinisilmäinen ja typerä!! ARGH!

(Voisko joku neuvoa sille, miten koneelle asennetaan semmonen ohjelma joka tallentaa erilliseen lokiin joka ainoan napin painalluksen joka sillä tehdään, sekä nettisivut joissa käy? Netistä sen saa, joku vakoilujuttu, nimeä en muista. Ite käytin sitä kun narautin oman eksäni pettämisestä)

Alkuperäinen kirjoittaja marianne:
mies jäi yöks ylitöihin ja nyt nukkuu, ei siis olla vielä puhuttu. Mä pyörin täällä ku hyrrä ja ootan koska mies herää, oon ihan hermoromahduksen partaalla. Onneks on nyt tää sairasloma niin saan asian puhuttua ennen ku lähtee taas töihin. Oli kyllä sulkenut koneen kun tullut töistä, en sit tiedä huomasko et sen mese on päällä vai luuliko sitä mun meseks.

Annatko sä miehen nukkua tollasessa tilanteessa? :o Sekö teillä nyt määrää vai? :$

Alkuperäinen kirjoittaja oliivi:
Teille, jotka epäilette tätä provoksi ja luulette, että ei voi olla mahdollista nuo 55 kirjekaveria :

Menkääpä huviksenne suomi24:n seksichattiin viideksi minuutiksi. Jo sen aikana 20 miestä yrittää jututtaa teitä ja lähes jokainen kysyy, onko meseä.
Eli miesten tyyli tämä. He ottavat naisen meseen ja ehkä kerran juttelevat seksistä, naiset sormettavat, mies vetää handyyn, mesekamera on päällä lähes poikkeuksetta.
Olisikohan ap:n miehelläkin jokin tällainen toimintatapa? Ei mitään fyysistä pettämistä eikä edes tiedä naisten oikeita nimiä välttämättä. Ja juttelukerrat saattavat jäädä yhteen, joten joka yö hommataan uusi tyyppi sinne meseen näyttämään sitä ruusuketta jalkovälissä.

Hyi shagelsen, jos mun mies tommoi tekis, niin kyllä ihan pettämiseksi lukisin. :$

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja oliivi:

tää on totta!!!

Yhteistyössä