Onko tää ollut jo täällä? Jari Kurri ja blondi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaksi vuotta ikäeroa Tainalla ja Vanessalla. Vanessako lähti? Jääkiekkoilijat ovat hankalimpia persoonia mitä ikinä olen tavannut eivätkä usein näe naisia kuin hyvin pinnallisten arvojen läpi.

Jaa, miksi mulla tulee ekaksi mieleen että tuossa ei ole loppujen lopuksi mitään mätää.

Joku perhetuttu se nainen kuitenkin on. Vai miksi menisivät noin avoimesti? En usko että Kurri kaipaa mitään mediahässäkkää jos suhde on.

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a117527/perheellinen+jari+kurri+kasi+kadessa+tvblondin+kanssa++kuva/

Tiidadaa diidadaa:) Money talks ja julkisuus...vert. Hjallis :)
Tosin Hjallis on ihan pirun mukava ja charmantti mies, nimimerkillä ollaan tavattu :)

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Jaa, miksi mulla tulee ekaksi mieleen että tuossa ei ole loppujen lopuksi mitään mätää.

Joku perhetuttu se nainen kuitenkin on. Vai miksi menisivät noin avoimesti? En usko että Kurri kaipaa mitään mediahässäkkää jos suhde on.

Mä kans ihmettelen tota hässäkkää. Ihan samanlaisia kuvia saisi minusta päivittäin, kun kuljen työkaverin vieressä kaupungilla. Missä tossa on se "suhde"?

Kuka jaksaa lukea jotakin Seiskaa, voi älynväläys. Sitten vielä jaksaa muualla ihmetellä ja pällistellä lukemaansa, kun on saanut just sellaista kukkua, josta maksoi tai jota peräti tilasi.

Alkuperäinen kirjoittaja Bebe:
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a117527/perheellinen+jari+kurri+kasi+kadessa+tvblondin+kanssa++kuva/

Tosin Hjallis on ihan pirun mukava ja charmantti mies, nimimerkillä ollaan tavattu :)

Tässä ollaan samaa mieltä, Hjallis ei todellakaan mikään komea mies, mutta äärimmäisen mukava, oikea supliikkimies, siihen ne naiset lankeaa hänessäkin, ei näköön eikä edes mammonaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja voi teitä "seiskojen" lukijat...:
Kuka jaksaa lukea jotakin Seiskaa, voi älynväläys. Sitten vielä jaksaa muualla ihmetellä ja pällistellä lukemaansa, kun on saanut just sellaista kukkua, josta maksoi tai jota peräti tilasi.

netistä löytyy... ei tartte tilata! :D Lue sinäkin enemmän, niin tiedät, mitä maailmalla tapahtuu..

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Alkuperäinen kirjoittaja Bebe:

Tässä ollaan samaa mieltä, Hjallis ei todellakaan mikään komea mies, mutta äärimmäisen mukava, oikea supliikkimies, siihen ne naiset lankeaa hänessäkin, ei näköön eikä edes mammonaan =)

Siis aivan samaa mieltä. Osaa käyttäytyä ja on todellinen herrasmies! <3

No mä just katoin kuvat seiskasta ja voi kikkura sentään, että on pitäny vääntää shokkijuttu ihan viattoman näkösistä kuvista. Okei, oli siellä yksi kuva, jossa Jarin käsi oli tämän urheilutoimittajan olkapäällä ja yhdessä kuvassa näyttivät melkein pitävän toisiaan kädestä. Mä en siis olisi noiden kuvien perusteella lähteny tollasta suhdejuttua tekemään... Ei hyvää päivää... Mä luulen, että ovat liikkuneet porukassa muiden kanssa ja heidät on tahallaan erotettu näihin kuviin, että näyttäis siltä kuin olisivat vain kahdestaan.

Yhteistyössä