Onko tämä liian kallis haalari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä haalari tuo on. Mutta uutenakin sen taisi saada alle satasen? Tai niillä nurkilla. Onhan tossa nuo muut jutut, mutta silti. Liian korkea hinta tuolla paketilla.

Siskon lapsilla oli molemmilla viime talvena tuo haalari, sininen ja pinkki. Eivät mun käsityksen mukaan ole mitään kovia rymyämään ja haalarit "huollettu" asianmukaisesti. Kuitenkin hajosivat viime talvena saumoista ihan kunnolla ja taisi jotain reikiäkin tulla. Eli en maksaisi satasta tuosta setistä. Ehkä 50 euroa maksimissaan?

No jos nuo asusteet on sellasia että haluat ne ottaa käyttöön niin ihan ok setti. Paitsi toki hanskat tuskin enää toisena talvena pitää vettä ja ovat jo ohentuneetkin joten niille älä laske mitään arvoa. Mutta nuo muut asusteet maksaa uutena ehkä 40-50e yhteensä joten jos tosissaan sitten et osta lisäksi pipoa, kaulahuivia yms niin ihan voisi tuota ajatella.

Ite en tykkää käytettyjä hattuja lapsilla käyttää, ja kaulureita löytyy jo vanhastaan joten mulle noilla asusteilla ei ole mitään arvoa. Haalarista voisin 50e maksaa.

No jos nuo asusteet on sellasia että haluat ne ottaa käyttöön niin ihan ok setti. Paitsi toki hanskat tuskin enää toisena talvena pitää vettä ja ovat jo ohentuneetkin joten niille älä laske mitään arvoa. Mutta nuo muut asusteet maksaa uutena ehkä 40-50e yhteensä joten jos tosissaan sitten et osta lisäksi pipoa, kaulahuivia yms niin ihan voisi tuota ajatella.

Ite en tykkää käytettyjä hattuja lapsilla käyttää, ja kaulureita löytyy jo vanhastaan joten mulle noilla asusteilla ei ole mitään arvoa. Haalarista voisin 50e maksaa.

Mä olen itse sekä ostanut, että myynyt aivan vastaavia asusteita (Didriksson, reimatec jne.) ja kauppaa on tehty muutamalla eurolla per tuote. Jos nuo kaikki asusteet tulisivat käyttöön, olisi 70€ mielestäni aivan maksimisumma moisesta setistä...Reiman kypärämyssyn ostin juuri uutena Reiman liikkeestä hintaan 1,20€, joten asusteille ei tosiaan kannata järin suurta arvoa antaa.

luki, että hanskat ohentuneet? En huomannut vaikka kuinka ilmoitusta luin. Minusta ihan ok hinta ja uusihan maksaa reilusti päälle 100e ja myyjä sanoo, että vähällä käytöllä ollut.

ihan ok hintainen minusta, mutta toisten mielestähän mistään ei makseta yli 20 eikä ainakaan merkkihaalareista ;)
popin haalarit on olleet hyviä mutta makukysymyksiähän nuo on. jos löydät kivan niin osta äläkä mieti.

[QUOTE="anni";30157866]ihan ok hintainen minusta, mutta toisten mielestähän mistään ei makseta yli 20 eikä ainakaan merkkihaalareista ;)
popin haalarit on olleet hyviä mutta makukysymyksiähän nuo on. jos löydät kivan niin osta äläkä mieti.[/QUOTE]

Nuo haalarit eivät ole sieltä kalleimmasta päästä. Joten miksi maksaa lähes täysi hinta käytetystä? Ei toki oo mitää hintaa välillä 20 ja 100e? Satku on liikaa. Ei pojankaan uusi pop maksanut 100.

Kertonee laadusta kun myyjä sanoo, että vähäisellä käytöllä ollut ja silti kulumaa polvissa ym. Popin laatu on laskenut kuin lehmän häntä. En itse uskaltaisi ostaa käytettynä jos vaikka hajoaakin heti niin ei ole edes takuuta.

En maksais noin paljoo. Meillä hajosi saumoista samannäköinen haalari. Yhden talven käytöllä, kun oletus oli, että säästyy pikkusisarukselle ja ehkä vielä sitten olisi käyttökelpoinen jollekin. Laatu oli viime talvena ja keväänä huonoa popilla. Toivottavasti jatkossa taas entisenlaista hyvää laatua.

Toikin näyttää noissa pikkukuvissa siltä, että tulee noista saumateippausten vierestä rikkoutumaan kangas! Meillä näytti tuolta aika nopeasti ja lopulta oli isot reiät saumateippien vieressä.

Yhteistyössä