Onko tämä normaalia vai epänormaalia että tunteet voi oikeasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kuolla ½vuodessa kokonaan?
Mies halusi ½v sitten eroa,aluksi tuntui että elämä pysähtyy siihen koska rakastin miestä yli kaiken ja takana 15yhteistä vuotta.
Mutta nyt ihan jokin aika sitten tajusin että mulla ei ole enää mitään tunteita miestä kohtaan,ei mitään.
Hän sanoo vielä rakastavansa minua ja että tunteista ei pääse koskaan kokonaan eroon.
Mutta mulla ei ole mitään tunteita enää jäljellä.
Onko normaalia?

Me ihmiset olemme kovin ailahtelevaisia, siksi sinusta ei välttämättä tunnu samalta kuin nyt taas puolen vuoden päästä. Kai tiesit että elämässä kaikki on normaalia.

On normaalia.

Tunteet ei valehtele, eikä niitä voi pakottaa.
Eli ei tarvitse tuntea mitään, asia on sit sillon niin.

Hyvähän se on, että on neutraalit tunteet, eikä esim. ikävää tai vihaa... ujotka kyllä nekin ovat normaaleja tunteita.
Tunteet vain On.

-B

No mä oon aikanki purkasnu huonoo olooni puolisooni ja luullu hukanneeni kaikki paitsi kaveritunteet häntä kohtaan kunnes 2 vuotta myöhemmin tajusin, kuinka paljon häntä rakastankaan. Sittemmin ei ole ollu samanlaisia alamäkiä kohdalla. Nuo 2 v olivat aikoja, tai sitä jo vähän edeltäneetkin, jolloin meillä oli liian tiukkaa taloudellisesti, painettii lujaa duunia opintojen ohessa ja saatettiin hautaan pari läheistä ihmistäkin. Luulen, että nuo ajat olivat niin sitä rankan arjen suorittamista, että tuli masennus ja väsy siihen kaikkeen. Tilanne laukes kun teimme suuria linjamuutoksia elämässä. TUnteet löytyivät kun ressi ja uupumus hölläs.

Yhteistyössä