D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kysy ap mieheltäsi että oletko tylsä puoliso![]()
Missä mä niin olen sanonut? Meinaatko, että Mummeliisa on ainoa palstalainen, joka saa miespuolisesta ystävästää kirjoittaa?
Asia ei kuule ole mulle mikään juttu, mutta joillekin muille näyttää olevan. Siksi tätä ihmettelinkin.
Sulle tää nimenomaan on iso juttu, kun oikein piti alotus tehdä jossa käy selväksi että sulla on miespuolinen ystävä. HALLELUJAAA, IHAKS TOSI, VOIKO OLLA TOTTA!
Mitä Mummeliisaan tulee, samanlainen besserwisseri kuin sinäkin.
T: ihminen jolla on 2 hyvää ystävää joilla killuu munat jalkovälistä, mutta joka ei takerru siihen.
Etkö sä osaa lukea? Se oli tämä tuttavani, jolle asia oli ongelma, MINÄ en ole siihen mitenkään tarttunut. Kysyin vain, että pidetäänkö tällaista omituisena yleisestikin, kun itse en sitä osaa nähdä. Mitä pahaa siinä on?
Etkö sä osaa lukea? Se oli tämä tuttavani, jolle asia oli ongelma, MINÄ en ole siihen mitenkään tarttunut. Kysyin vain, että pidetäänkö tällaista omituisena yleisestikin, kun itse en sitä osaa nähdä. Mitä pahaa siinä on?
On outoa, että vuodesta toiseen jaksat mainostaa, kuinka sinulla on oikein MIESpuolinen ystävä ja kuinka olette vain kavereita ja kuinka outoa, että muut ei sitä tajua ja kuinka avarakatseinen oletkaan itse ja ihastuttava ihminen kun sinulla on MIESpuolinen ystävä.
Ja kyllä, voit lätkäistä KATEUSkortin, se saa olosi varmasti paremmaksi.
Miten kävi ap? :O