Onko tämä teistä outoa?

Missä mä niin olen sanonut? Meinaatko, että Mummeliisa on ainoa palstalainen, joka saa miespuolisesta ystävästää kirjoittaa?

Asia ei kuule ole mulle mikään juttu, mutta joillekin muille näyttää olevan. Siksi tätä ihmettelinkin.

Sulle tää nimenomaan on iso juttu, kun oikein piti alotus tehdä jossa käy selväksi että sulla on miespuolinen ystävä. HALLELUJAAA, IHAKS TOSI, VOIKO OLLA TOTTA!
Mitä Mummeliisaan tulee, samanlainen besserwisseri kuin sinäkin.


T: ihminen jolla on 2 hyvää ystävää joilla killuu munat jalkovälistä, mutta joka ei takerru siihen.
 
Sulle tää nimenomaan on iso juttu, kun oikein piti alotus tehdä jossa käy selväksi että sulla on miespuolinen ystävä. HALLELUJAAA, IHAKS TOSI, VOIKO OLLA TOTTA!
Mitä Mummeliisaan tulee, samanlainen besserwisseri kuin sinäkin.


T: ihminen jolla on 2 hyvää ystävää joilla killuu munat jalkovälistä, mutta joka ei takerru siihen.

Etkö sä osaa lukea? Se oli tämä tuttavani, jolle asia oli ongelma, MINÄ en ole siihen mitenkään tarttunut. Kysyin vain, että pidetäänkö tällaista omituisena yleisestikin, kun itse en sitä osaa nähdä. Mitä pahaa siinä on?
 
yksi tuttu pari erosi. se nainen on kenkäfriikki (tyyliin sinkkuelämää-sarjan carrie). se mies oli ennen eroa ostanu sille lahjaksi 100 euron avokkaat (joo, herranjestas mikä hinta avokkaista). ei ehtiny antaa niitä kun ero tuli ennen seuraavaa merkkipäivää.

kun ne erosi, se mies antoi mulle ne avokkaat kun sattui olee saman kokoinen jalka.
mun mies ainaki nauroi katketakseen ja käski mun käyttää niitä, kun ei me ite raaskittais mun kengistä niin paljon maksaa. äitini kyllä piti outona että mulla oli yksissä juhlissa "toisen miehen ostamat kengät" :D
 
Onhan se ihan helvetin outoa. omg. :O Mä olen saanut miespuolisilta ystäviltä mm. korvikset, geishapallot ja ikivanhan seksiasentokirjan. Omituista - not, kun tuntee ystävän ja tämän maun voi ostaa mitä tahansa.
 
:O Voi, olet nyt väärässä! :( Olet tehnyt virheen vastaanottaessasi noin intiimin lahjan mieheltä, joka ei ole aviomiehesi. Ne lahjat joita nainen voi vastaanottaa mieheltä on todella tarkkaan määritelty, tiedäthän. :) Muuten mies luulee että olet huono nainen ja hän voi ottaa VAPAUKSIA... :/
 
Ja sitoutuneelta naiselta tuollaisen lahjan vastaanottaminen on tietenkin vielä pahempi kuin neitseeltä! :O Se loukkaa miestäsi. :( Se on isku hänen hauraalle miehisyydelleen ja epäilys hänen omistusoikeuttaan kohtaan... ;( Ja kaikki ovat VARMOJA että sinulla on suhde sen miehen kanssa vaikkei vielä olisikaan... :/
 
On outoa, että vuodesta toiseen jaksat mainostaa, kuinka sinulla on oikein MIESpuolinen ystävä ja kuinka olette vain kavereita ja kuinka outoa, että muut ei sitä tajua ja kuinka avarakatseinen oletkaan itse ja ihastuttava ihminen kun sinulla on MIESpuolinen ystävä.

Ja kyllä, voit lätkäistä KATEUSkortin, se saa olosi varmasti paremmaksi.

PEESI!!

Voi vittu!
 

Yhteistyössä