Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Jos joku saakelin persepää huutaisi mun rappukäytävässä, niin kyllä muakin niin maan perkeleesti hävettäisi, jotta kävisin tönimässä sen helvettiin sieltä, ellei se puhetta ymmärtäisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Peesi.:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Jos joku saakelin persepää huutaisi mun rappukäytävässä, niin kyllä muakin niin maan perkeleesti hävettäisi, jotta kävisin tönimässä sen helvettiin sieltä, ellei se puhetta ymmärtäisi.
Peesi.
Alkuperäinen kirjoittaja niina:Alkuperäinen kirjoittaja Peesi.:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Jos joku saakelin persepää huutaisi mun rappukäytävässä, niin kyllä muakin niin maan perkeleesti hävettäisi, jotta kävisin tönimässä sen helvettiin sieltä, ellei se puhetta ymmärtäisi.
Peesi.
mikä on peesi?
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja niina:Alkuperäinen kirjoittaja Peesi.:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Jos joku saakelin persepää huutaisi mun rappukäytävässä, niin kyllä muakin niin maan perkeleesti hävettäisi, jotta kävisin tönimässä sen helvettiin sieltä, ellei se puhetta ymmärtäisi.
Peesi.
mikä on peesi?
Mikä on provo?
Alkuperäinen kirjoittaja niina:rakastan häntä vieläkin erittäin paljon.En minä häntä sentään vainoa tai muuta.
Halusin vain keskustella siitä tilanteesta kun mulla ei ole hänen numeroa enään tallessa.
Mut en mä sinne aijo enään mennä jutteleen mistään ihan sama,teen oman valintani ja tapan sen.
Alkuperäinen kirjoittaja niina:odotan hänelle lasta.