Alkuperäinen kirjoittaja --:
Mä en tajua mikä tekee rautatieasemasta muka niin pelottavan! Aina kun mä siellä liikun, siellä on paljon jengiä, suomalaisia ja mamuja. En jää hengailemaan, ehkä silloin joku voisi tulla häiriköimään. Sörnäisten huumeveikot on sen sijaan pelottaneet mua pari kertaa.
Mua ärsyttää mamuvastaisissa se, että he keskittävät kaiken energiansa vihaan ja ennakkoluulojensa ruokkimiseen, kun voisivat auttaa mamujen integroimisessa tähän yhteiskuntaan. Kun se realistinen vastaus mamuongelmille ei ole että Suomi suomalaisille. Mamut on täällä jäädäkseen, deal with it. Ja jos suomalaisilla on huonot asenteet mamuja kohtaan, en yhtään ihmettele että mamut ei viihdy ja häiriköi. Kerrankin näin junassa, miten hienosti pukeutunut viisi-kuusikymppinen rouva tahallaan tönäisi n. 12 v. somalipoikaa.
Mua pelottaa kaikista eniten noi huumeita käyttävät mamut joita on valtavasti. koskaan ei tiedä lähteekö henki ryöstössä.
Mua ärsyttää mamumyönteisissä se, että kaikki energia menee niiden puolusteluun eikä avata silmiä niiden aiheuttamille ongelmille.
Miksei suomi suomalaisille? Onko se suomi afrikkalaisille ja jos on niin MIKSI? Taisteliko sun vaarisi ryssää vastaan henkensä puolesta siks että tää maa annetaan afrikkalaisille lahjaksi + maksetaan siitä vielä kalliisti?
Eikö niitä mamuja auteta jo ihan liikaa. Menevät asuntojonoissa suomalaisten ohi, saavat helvetinmoiset tuet ilmaista rahaa (muut EU maat eivät sellaisia jaa) lisäksi helsingin kaupungin uutuus hulluus POSTIIVINEN RASISMI joka kohdistuu suomalaisiin, eli annetaan haettu duuni maahanmuuttajalle vaikka olisi huonompi hakija kuin suomalainen.
Joo, hei minäkään en viihdy täällä joten voinko alkaa häiriköimään ja vetää vaikka hippejä pataan?
Mietippä kuinka monta kertaa on nähty kun somali mukula tönii suomalaista mummoa junassa tai missä vaan.