vaikka ette tunne sieltä ketään ja siellä tuntuu aina olevan omat sisä piirit jo valmiiksi..
mä kun teen silloin tällöin töitä niin säännöllisesti en niihin pääse ja sitten kun välillä tekis mieli mennä niin en jotenkin viitsi, kun on niin ulko puolinen olo..
ja tyttöäkin ujostuttaa ja se roikkuu koko ajan puntissa, vaikka tavalisesti niin kova riehumaan..
mä kun teen silloin tällöin töitä niin säännöllisesti en niihin pääse ja sitten kun välillä tekis mieli mennä niin en jotenkin viitsi, kun on niin ulko puolinen olo..
ja tyttöäkin ujostuttaa ja se roikkuu koko ajan puntissa, vaikka tavalisesti niin kova riehumaan..