Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tyhmänä kyselen, että minkäikäisen lapsen kanssa olette lähteneet perhekerhoon - siis kun teillä on vain yksi lapsi ollut? Täälläkin sellainen kerho ois, ja mulla on ainakin iso kynnys mennä sinne. Tää on tämmöinen pikkuinen kyläpahanen ja ennakkoasenteita taitaa riittää...
Esikoisen kanssa mentiin avoimeen päiväkotiin, kun tyttö oli n. 7kk. Nyt ollaan käyty perhekahvilassa 4v:n ja 5kk:n kanssa lähinnä siks, että esikoinen saa leikkiä siellä ja mä "pääsen pois kotoa". Kuopus ei vielä sen päälle paljon ymmärrä