K
Kysyn vaan mielipidettä
Vieras
lapsilleen 4v ja 5v koskaan karkkia. Tuli vaan mieleen tuosta mehuketjusta. Että ne, kenen mielestä mehuton linja on tiukkista niin entäs karkit? Ja kun siinä ketjussa joku kirjoitti, että nää lapset, jotka ei saa koskaan kotona mehua, juovat sitä sitte litrakaupalla kylässä, niin entäs ne lapset jotka ei saa kotona koskaan karkkia? Itsellä tuttavapiirissä muutama tällainen täysin karkiton lapsi ja sit ku tulevat kylään niin tyhjentävät pöydässä kaikki astiat, joissa vähänkään mitään sokeria sisältävää tavaraa, ahmivat ihan hullunkiilto silmissä. Mitä mieltä?