P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niitä on niin paljon etten mitenkään ehdi jokaista tarkkailla. Uusia ilmestyy välillä. Muutamia leikattu pois kun olleet häiritsevän isoja ja vaatteet kalvaneet.
Mulla on paljon luomia, uusia tulee ja vanhat kasvaa.. Pari luomea on sellaisia jotka kutisee aina aika ajoin ja saattaa kirvellä, niistä aina sitten huolestun mutta aina on noi tuntemukset menneet ohi..
Sama juttu. Mulla rinnan alueella yksi kutiseva luomi alkoi kasvaa ja kolminkertaisti kokonsa parissa kuukaudessa. Olin suunnitellut varaavani ajan lekuriin, jotta ottavat moisen möllykän pois. Varrellinen luomi, joka oli aika inhottava. Noh, muutama viikko sitten kiireessä aamulla puin päälleni ja vasta myöhemmin päivällä huomasin katsoa, että puseroni oli veressä. Nyt sen peukalonpään kokoisen tumman möllykän paikalla on pienenpieni arpi. Möllykkä lienee pölynimurin pölypussissa.Mulla on paljon luomia, uusia tulee ja vanhat kasvaa.. Pari luomea on sellaisia jotka kutisee aina aika ajoin ja saattaa kirvellä, niistä aina sitten huolestun mutta aina on noi tuntemukset menneet ohi..
Uskalla, ehdottomasti jos kerran vaivaa!
Mulla on ongelmana etttä ainoa mihin on varaa on kunnallinen paskaterveyskeskus (tää meidän alueen on vielä huonointa mitä oon pk-seudulla kokenut) niin mulla sinne meno on ihan yhtä tyhjän kanssa, kaikki on aina normaalia...