Onko teillä nimiä mietittynä valmiiksi vaikka ei tiedä saako lisää lapsia?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mulla on tytölle Sonja Eveliina ja pojalle Santtu (toista nimeä en ole vielä keksinyt )

Tykkään myös nimestä Marinella ja se olis kiva laittaa lapselle nimeksi.

Tytölle ois Lotta Ilona tai Saara Illona.
Pojalle Akseli Eetu Elias tai Aleksi Eetu Elias.

Nää on ihan vaan pohdintoja..tiedä sit miten muuttuu jos vielä vauvan saa :D

Onko teille käynyt niin, että nimi on ollut valmiina mutta lapsen nimeksi on tullut kuitenkin joku muu? Meillä laitettiin hätäkastetta varten tytön nimeksi Ronja Adalmiina. No kun tyttö oli syntynyt, niin totesin että ei vauva oo yhtään Ronjan näköinen. Ronja on mun mielestä tummatukkainen peikkotyttö ja neiti on aika vaaleahiuksinen.

Tytön nimeksi tuli sitten Siiri, laulaja Siirin Nordinin mukaan

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Onko teille käynyt niin, että nimi on ollut valmiina mutta lapsen nimeksi on tullut kuitenkin joku muu? Meillä laitettiin hätäkastetta varten tytön nimeksi Ronja Adalmina. No kun tyttö oli syntynyt, niin totesin että ei vauva oo yhtään Ronjan näköinen. Ronja on mun mielestä tummatukkainen peikkotyttö ja neiti on aika vaaleahiuksinen.

Pojalle oli hätäkastetta varten Lasse mutta siitä tulikin sitten Lauri
=)

mä alan aina sitten miettimään kun tiedän että olen raskaana. heti eka iltana plussasta elan miestä rasittamaan kysymyksillä. :D mihin laitetaan vauvan sänky, mikä nimi, ketä kummeiksi, entä jos se on tyttö/poika.. ja se kun tulee äitiyspakkaus..tuo mies ei voi ymmärtää miten ekana päivänä sitä pakkausta voi oikeesti tutkailla loputtomiin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Onko teille käynyt niin, että nimi on ollut valmiina mutta lapsen nimeksi on tullut kuitenkin joku muu? Meillä laitettiin hätäkastetta varten tytön nimeksi Ronja Adalmiina. No kun tyttö oli syntynyt, niin totesin että ei vauva oo yhtään Ronjan näköinen. Ronja on mun mielestä tummatukkainen peikkotyttö ja neiti on aika vaaleahiuksinen.

No mä olisin halunnut et esikoisesta olis tullut Julius, mutta mies ei tykännyt nimestä. Mut ne nimet, jotka valittiin siihen sairaalalappuun, jäi molemmille.

Yhteistyössä