onko teillä paljon tavaraa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienenhetken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pienenhetken

Aktiivinen jäsen
11.09.2005
17 073
0
36
mun mies käy työnsä takia paljon toisten kotona,ja on sanonu että meillä on kuulemma tosi vähän tavaraa...
onko teillä paljon sellasta pikkusälää pöydillä,tasoilla,hyllyillä ym?
mä inhoon sellasta pientä ja tarpeetonta,surutta roskiin mitä ei tarvita :whistle:

Ei meillä oo tavaraa liikaa. Karsin rankasti ja ronskisti pois turhat. Oon oikein kuuluisa tuosta tavastani... "Mikä se on? Heitä pois." "Tarvitko tätä? Jaa et tiiä, eli et, nooo... pistän menemään." Siksi me voidaanki asua ahtaasti ja meillä on aina suht siistiä. Lastenhuoneissa tosin on lelut levällään iltaan asti... En voi sietää kasoja ja romupaikkoja. Örk. Enkä kirjahyllyjä muuten hei, ne on usein törkypesiä.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mun mies käy työnsä takia paljon toisten kotona,ja on sanonu että meillä on kuulemma tosi vähän tavaraa...
onko teillä paljon sellasta pikkusälää pöydillä,tasoilla,hyllyillä ym?
mä inhoon sellasta pientä ja tarpeetonta,surutta roskiin mitä ei tarvita :whistle:

Kaapeissa on kyllä läjä kaikenlaista (papereita, värejä, kyniä, kankaita...)jo ammatinkin puolesta, mutta hyllyistä ja pöydiltä pyrin pitämään tavarapaljouden kaukana. Kirjoja hylly on kyllä pullollaan, sekä cd- ja dvd-levyjä, mutta niistä en kyllä suostuisi luopumaankaan.

Kaapeissa ja varastoissa on tavaraa, mutta kaikki pöydät yms. tasot pidän puhtaana roinasta. En voi sietää sekaisen näköistä kämppää |O Muutenkin suosin siistiä ja väreiltään tasapainoista sisustusta, ei siihen rojuläjät sovi.

meillä on kanssa kaappeihin ei mahu joten pitäis rupee operoimaan tavaroita mm.. roskiiin pitää kesä siivoksen :D :D :D :D :D keäällä hetin just 2 jätesäkillistä vhs kasetteja roskiin ne oli pää osin miehen ja nyt se kyseli missä ne on kun olin sanonnut sille että heitän ne roskiin ....että miehillä on lyhyt muisti ;) ;) ;) ;) ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hunsvotti:
On :headwall: aivan liikaa. Mies on oikea hamsteri ja pahinta laatua |O .

Näin meilläkin, mutta itse olen samanlainen ja kuusi lastakin omaavat samanlaisia piirteitä. Vaikka ihastelenkin sitä, kuinka toiset voivat hyvällä omallatunnolla heitellä tarpeettomat surutta pois, en silti itse osaa tehdä niin, vaikka toisaalta haluaisinkin. Minua aivan kauhistuttaisi ajatus heittää esim. vanhoja vhs-kasetteja pois, niitähän voisi joskus vielä tehdä mieli katsoa :)

meilläkin pyrin pitämään pöydät ja hyllyt suurinpiirtein tyhjänä. en oo koskaan omistanut kirjahyllyä ja en ymmärrä niitä jotka sinne sulloo kaikki pienet esineet vieri viereen.
kaapit ja laatikot on sitten ihan erikseen ja tietysti täynnä kaikenlaista roinaa. pitäis taas tehdä suursiivous ja kaikki turhat pois... no,loma alkais kohta,jos vaik sitten touhuilis jotain noiden eteen...

No ei sellaista pikkukrääsää, valokuvia on paljon esillä. Mut siis vintit meillä pursuaa tavaraa, sunnutaina pääsee onneks kirpparille, jospa sitä pääsis edes osasta eroon.

Järkyttävän paljon |O |O |O Mulla on valehtelematta 100 000 paljettia, 100 000 pikkuhelmeä, kilometrikaupalla satiininauhoja, kilokaupalla kankaita, hirveä määrä muutakin askartelutarviketta ja piirustus&maalaustarviketta...sivellintä, öljyväriä, maalaustelinettä..... Yksi täyskorkea kaappi riitti nippanappa ompelutarvikkeilleni.

Muutenkin on ihan liikaa pikkusälä, mutta monilla niistä on niin paljon tunnearvoa, etten niitä poiskaan laita.

Olisi ihanaa asua asunnossa, jossa ei ole muuta kuin huonekalut ja siivoustarvikkeet. Mutta ei se kyllä sitten koti olisi :/ Nyt vähän helpottaa, kun perheen toinen kotona harrastava muutti omaan asuntoon....enää ei siis ole likan järkyttävää määrää tavaraa täällä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Miu Mau:
meilläkin pyrin pitämään pöydät ja hyllyt suurinpiirtein tyhjänä. en oo koskaan omistanut kirjahyllyä ja en ymmärrä niitä jotka sinne sulloo kaikki pienet esineet vieri viereen.
.
Mulla on olohuoneessa 5 metriä, yläkerran käytävällä 2 metriä ja työhuoneeseen tulee 2 metriä kirjahyllyä. Täynnä kirjoja.

Ei meillä paljoa koriste-esineitä ole, kuin sesonkiaikaan esim. jouluna tai pääsiäisenä. Mutta puoliksi luettuja lehtiä, puheterapiavihkoja/vast., kahvikuppeja kolikoita, leluja ja neidin kuljettamia tavaroita on jokapaikassa. Kauhea homma on alkaa siivoamaan aina :(

Yhteistyössä