onko teillä paljon tavaraa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienenhetken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei. Tosin nyt on ollut hetkeen papereita leveällään kirjahyllyn päällä kun kansiot on loppu. Ikään en muista ostaa kaupasta lisää.

Tararoitten vähyys varmaan johtuu suurelta osin "köyhyydestä". Ollaan oltu opiskelijoita koko ajan mitä ollaan ukon kans yhessä asuttu, joten ei oo kertakaikkiaan oo ollu rahaa ostaa turhaa roinaa.

Kirjahyllyssä on kirjoja ja jokunen valokuva, pöydillä (olkkarissa) ei ookaan yleensä mitään, keittiönpöydällä vain tarpeelliset... Siis ei oo mitään turhaa krääsää :) edes jouluna/pääsiäisenä tms.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Ei. Tosin nyt on ollut hetkeen papereita leveällään kirjahyllyn päällä kun kansiot on loppu. Ikään en muista ostaa kaupasta lisää.

Tararoitten vähyys varmaan johtuu suurelta osin "köyhyydestä". Ollaan oltu opiskelijoita koko ajan mitä ollaan ukon kans yhessä asuttu, joten ei oo kertakaikkiaan oo ollu rahaa ostaa turhaa roinaa.
Voi rähmä...mä just eilen perkasin noita miljoonaa opiskeluaikaista mappiani ja mulla olis toistakymmentä ihan hyvää mappia menossa suurinpiirtein roskikseen. ... missäpäin asut...voisin tehdä mappilahjoituksen =)

Ei ole paljoa tavaraa, ainakaan omasta mielestäni. Yritän myydä tarpeettoman pois tai heitän roskiin... ennen kotimme oli paljon täydempi mutta olen huomannut että jos on vähempi tavaraa paikat pysyy paremmin siistinä ja muutenkin on viihtyisämpää. Tuttavaperheellämme on esimerkiksi jätesäkillisiä leluja lapsillaan, meillä neidin kaikki lelut mahtuvat kahteen suht. pieneen lelulaatikkoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:
Ei ole paljoa tavaraa, ainakaan omasta mielestäni. Yritän myydä tarpeettoman pois tai heitän roskiin... ennen kotimme oli paljon täydempi mutta olen huomannut että jos on vähempi tavaraa paikat pysyy paremmin siistinä ja muutenkin on viihtyisämpää. Tuttavaperheellämme on esimerkiksi jätesäkillisiä leluja lapsillaan, meillä neidin kaikki lelut mahtuvat kahteen suht. pieneen lelulaatikkoon.
Mun ongelmani on käpistely. Ts en raaski heittää hyvää tavaraa roskikseen. Lisäksi mulla on paljon romua, jotka pitäisi saada pois, mutta joita ei saa laittaa roskikseen.

Lapset ovat kasvaneet, elämä muuttunut, esikoinen muutti pari kuukautta sitten omaan asuntoon ja mulla on koti täynnä tavaraa, josta pitäisi päästä eroon. Mutta se eroon pääseminen ei ole niin yksinkertaista. Meillä pyörii sekä toimivia että toimimattomia tietokoneen raatoja ja näyttöjä olohuoneessa. Vaan milläs hitolla mä niitä jonnekin kierrätyskeskukseen vien :| En jaksa edes tollasta Nokian 17 tuuman näyttöä kantaa,, puhumattakaan että kuskaisin sitä parilla bussilla ja yhdellä ratikalla kierrätyskeskukseen. Kierrätyskeskus kyllä hakisi, mutta mun työni on sellainen, että hirveän vaikea luvata mitään tiettyä kellonaikaa, että olisin varmasti kotona. Ja sen tietää, mitä tapahtuu, jos jätän näytön pihalle ja tulee sade.

Joskus tekisi mieli tuikata tuleen koko kämppä ja ostaa vakuutusrahoilla se, mitä oikeasti tarvitsee :laugh:

Yhteistyössä