Onko teillä sellasta puolisoa joka viihtyis vain kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minua suorastaan ahdistaa kun minun mies ei tahdo lähtä minnekkään. Toki sen ymmärrän et tekee tosi paljon töitä et vapaalla haluaa olla vain kotona. Mut et edes joskus koko perheellä kyläiltäis tai reissattasi. Aina tappelun ja inttämisen jälkeen lähtee jonnekkin... Mä kuljen lasten kans sitten yksin mut ei sekään aina niin kivaa ole,

Ei munkaan mies välttämättä rakasta road showta juuri siksi että työnsä puolesta liikkuu paljon. Itse olen ajan mittaan samassa ruudussa, ollaan molemmat huonoja lähtemään kotoa silloin kun on yhteistä aikaa perheen kanssa.

No mun mies viihtyy kaiken vapaa-aikansa kotona mun ja lasten kanssa, mutta minusta se on ihanaa kun itsekin tykkään olla kotona perheen kesken. :) Mutta kyllä me välillä käydään kylässä ja meillä käy vieraita. Sitten onkin kiva taas olla rauhassa... Ollaan molemmat "kotikissoja" ja viihdytään yhdessä. :)

mulla on sellanen mies että naukuu kun aina ollaan vaan kotona, mutta kun ollaan lähdössä jonnekkin niin naukuu että on tämä lähteminen aina yhtä h*lvettiä. monesti olen tehny niin että en jaksa kuunnella sitä valittamista ja jätän sen kyydistä ja lähden ite lasten kanssa.

ja jos puhutaan ajasta ilman lapsia, vaikka esim yhdellä oluella käynnistä illalla jossain niin mies ei käy, koska joutuisi vastavuoroisesti laskemaan minut ilman häntä.

välillä mietin että minkä h*elvetin takia mä edes ton kanssa olen.

Mun mieheni viettää aikaa perheensä, eli meidän kanssa. Hän harrastaa sen verran, että kerran pari viikossa viettää vähän aikaa harrastuksensa parissa. Joskus ottaa lapsia sinne mukaan ja ottaisi minutkin, mutta jaksan lähteä tosi harvoin. Ystäviä tapaamme yleensä perheinä ja meille on vieraat tervetulleita ja samoin me vuorostamme kyläilemme ihan mielellämme. Baarissa tms. emme kumpikaan käy. Elämä siis ihan balanssissa meillä :)