O "Onnenpotku" Vieras 10.03.2013 #26 Mulla ei ollut suuria odotuksia ja unelmointia miestä kohtaan ja niimpä sainkin parhaan mahdollisen.
Neydan Jäsen 23.07.2009 789 1 16 10.03.2013 #27 Minä en muista nuorena haaveilleeni puolisosta, mutta halusin tummahipiäisen ruskeasilmäisen lapsen, joten kai haaveilin tummaihoisesta miehestä, luultavasti jostain eteläamerikkalaisesta Mukula on sinisilmäinen blondi, eli ei ihan osunu kohdilleen.
Minä en muista nuorena haaveilleeni puolisosta, mutta halusin tummahipiäisen ruskeasilmäisen lapsen, joten kai haaveilin tummaihoisesta miehestä, luultavasti jostain eteläamerikkalaisesta Mukula on sinisilmäinen blondi, eli ei ihan osunu kohdilleen.
1 1 Vieras 10.03.2013 #28 Aviomies on eri mies kuin rakastaja, sillä heillä on eri työnjaot. En usko,että yksi mies voi tyydyttää vai mona kaikki tarpeet seksistä-älyyn
Aviomies on eri mies kuin rakastaja, sillä heillä on eri työnjaot. En usko,että yksi mies voi tyydyttää vai mona kaikki tarpeet seksistä-älyyn
V "vaimo" Vieras 10.03.2013 #29 Nainen tarvitsee 3 miestä elämäänsä: Aviomiehen,rakastajan ja kaverin