Onko tyhmää jos tytöt 7 ja 12v samistelevat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aappalina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aappalina

Vieras
Ollaan siis menossa HopLopiin ja Lpr kaupungille shoppailemaan ensi ke. Mietin, että mitä laitan tytöille päälle ja valitsin sitten mustat pallolörppäpaidat, farkkuleggarit ja pinkit softshellit.
Kaveri tuli sitten kylään ja ihmetteli, että mitä teen, niin sanoin että valitsen tytöille vaatteita sitten sinne reissuun. Kaveri ihmetteli, että eikö ole aika noloa isommasta lapsesta samistella pikkusiskon kanssa?
Mitä ootte mieltä?
Onko se niin kauheaa? :D

Samistelu on söpöä. Mutta minäkään en kyllä valitsisi vaatteita tuon ikäisille tytöille. Tarkistaisin vaan lopuksi, että pukeutuminen on asiallista.

Kyllä yleensä valitsevat tietty vaatteet itse, mutta halusivat nyt, että minä valitsen vaatteet sinne. Normaalisti valitsevat itse, mutta hyvin usein laittavat samanlaiset omasta tahdostaan. Tänä aamuna molemmat halusivat tunikan ja legginsit. Esikoinen valitsi tunikat ja kuopus legginsit. Saavat siis valita vaatteensa itse ja pukeutua eri tavalla, mutta haluavat pukeutua samalla lailla ja nyt halusivat minun valitsevan vaatteet.

Kyllä yleensä valitsevat tietty vaatteet itse, mutta halusivat nyt, että minä valitsen vaatteet sinne. Normaalisti valitsevat itse, mutta hyvin usein laittavat samanlaiset omasta tahdostaan. Tänä aamuna molemmat halusivat tunikan ja legginsit. Esikoinen valitsi tunikat ja kuopus legginsit. Saavat siis valita vaatteensa itse ja pukeutua eri tavalla, mutta haluavat pukeutua samalla lailla ja nyt halusivat minun valitsevan vaatteet.

No jos kerran lapset itsekin sitä haluavat, niin eiköhän se sitten ole ihan ok? Mitä väliä sillä on mitä muut ihmiset siitä ajattelevat.

• Tykkää
Reactions: Jennan unelma

Yhteistyössä