Niin eli aloin eilen vierottaa meidän vauvaa tutista. Ajattelin että se olisi helpompaa nyt, onko näin? Tutti on ollut vain nukahtamis välineenä, ja joskus esim. autossa on tutin saanut jos on ollut hirmu itkuinen. Muuten en ole sitä tarjonnut että ei tulisi kova riippuvuus. Eilen siis jätin poissa kokonaan päikkäreiltä ja yöunilta. Päikkäreille protestoi n. 10 min ja väliin itki kovaakin, yhden kerran muistaakseni kävin rauhoittelemassa, mutta kun ei auttanut rauhoittelut, niin lähdin poissa ja sanoin tutut unilauseet ja panin unipuput kainaloon. No sinne sit nukahti ja heräs sit 45min välein ja välissä itki, ja nukahti itekseen uudelleen ja siis 2 kertaa nukkui ton 45min pätkän ... Hieman vähäiset unet oli normi päikkäreihin verrattuna, kun norm. nukkuu 2-3h.
Yöunille mennessä myös itkeskeli tavallista enemmän ja n. 5min ja sit nukahti, muutaman kerran heräs itkemään 22- 24 välillä ja sit on mun mielestä nukkunut koko yön ja aamulla tietty kun tuttia ei ollut, oli herätys "käskevämpi" kun ennen on saattanut pitkäänkin viettää aikaa omikseen pinniksessä herättyään..
Nyt päikyille mennessä 3min itki ja sit nukahti ja heräs 40min. päästä ja ihan vähän itki ja nukahti... Onkohan tää nyt sit tätä pätkäunia sit aina..vai miten. Onko hölmöä vieroittaa näin pieni.. Rintamaitoa saa vielä ja siittä en ole aikonut vielä vieroittaa, se ajan kanssa..
Esikoisen vieroitin myös ennen 1v ja se sujui todella hienosti ei itkeskellyt tutin perään...
Mulla on jotenkin niin huono mieli kun tietää että toinen kaipaa sitä tuttia vaan, ja ilkee äiti sen vei. Isi sanoi eilen heti illalla kun alkoi itkeen että anna se tutti sille... Hyvät on hermot
vauva nukahtanut itsekseen omaan sänkyyn/huoneeseen jo pitkään.. Mut siis sanokaa mulle että teen "oikein" :ashamed:
Yöunille mennessä myös itkeskeli tavallista enemmän ja n. 5min ja sit nukahti, muutaman kerran heräs itkemään 22- 24 välillä ja sit on mun mielestä nukkunut koko yön ja aamulla tietty kun tuttia ei ollut, oli herätys "käskevämpi" kun ennen on saattanut pitkäänkin viettää aikaa omikseen pinniksessä herättyään..
Nyt päikyille mennessä 3min itki ja sit nukahti ja heräs 40min. päästä ja ihan vähän itki ja nukahti... Onkohan tää nyt sit tätä pätkäunia sit aina..vai miten. Onko hölmöä vieroittaa näin pieni.. Rintamaitoa saa vielä ja siittä en ole aikonut vielä vieroittaa, se ajan kanssa..
Esikoisen vieroitin myös ennen 1v ja se sujui todella hienosti ei itkeskellyt tutin perään...
Mulla on jotenkin niin huono mieli kun tietää että toinen kaipaa sitä tuttia vaan, ja ilkee äiti sen vei. Isi sanoi eilen heti illalla kun alkoi itkeen että anna se tutti sille... Hyvät on hermot