Onko typerä ja noloa, jos mun esikoinen halua kutsua yhtä poika kotiin leikimään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Kun he ovat kuulema niin rakastuneita. Hän teki sille kutsun ja halua että mä kirjoitan lopun asti sen ja se vie sille...hän pisri vielä sinne sydämet ja vaikka mitä. Niin onko se todellakin noloa antaa sellainen kutsu sille pojalle? Mietin mitä vanhemmat ajattelee. Kun ei kaikki niin rentoja kuin ---->mä:D. En tiedä mitä pervo ajatuskia kenen päässä voi liikua, valitettavasti... siks kysyn... mitä teen. Kun esikoinen tänään oli niin täynnä stressiä etten kirjoittanut mitään, mä sanoin että illalla... kun en tosissaan tiedä mitä tehdä

meidän pojalle tulee tuollaisia kirjeitä melkein joka päivä. on eskarissa. sydämet ja kaikki. poika tykkää ja minusta tuo on oikein suloista!

laittakaa vaan...

Mulla kolme poikaa ja kaksi heistä jo koululaisia. Keskimmäinen sai jo eskarissa tytöiltä noita "sydänkirjeitä", söpöähän se oli, en mä ainakaan pervona pidä. Yksi tyttö oli piirrellyt paperin täyteen sydämiä ja kirjoitellut ison sydämen sisään, että "En kestä ketään muuta poikia kuin sinua, ikuisella rakkaudella XXX". :D Vanhemmalla pojalla ekaluokasta lähtien ollut tyttöjä kavereina ja käyvät toki meilläkin leikkimässä. Kuopuksen paras ystävä on myös tyttö, ovat kerhossa aivan tyyliä paita ja peppu, leikkivät myös vapaa-ajalla toisinaan yhdessä.

Eli ei kai tuossa mitään kauheeta ole, jos poika vaan haluaa tulla leikkimään tyttösi kanssa teille.

Ok, kiitos:D eli tehdään kutsu kortti sille pojalle tänään:D. Toivottavasti se vaan tulee, kun pitää mun lapsilel jotain lasten ruokaakin keksiä ja valmista

Kun he ovat kuulema niin rakastuneita. Hän teki sille kutsun ja halua että mä kirjoitan lopun asti sen ja se vie sille...hän pisri vielä sinne sydämet ja vaikka mitä. Niin onko se todellakin noloa antaa sellainen kutsu sille pojalle? Mietin mitä vanhemmat ajattelee. Kun ei kaikki niin rentoja kuin ---->mä:D. En tiedä mitä pervo ajatuskia kenen päässä voi liikua, valitettavasti... siks kysyn... mitä teen. Kun esikoinen tänään oli niin täynnä stressiä etten kirjoittanut mitään, mä sanoin että illalla... kun en tosissaan tiedä mitä tehdä

no mä olen HUOMATTAVASTI kireempi kaikissa asioissa kun sä mutta mun mielestä toi on vaan söpöä :D

ihanaa, ensirakkautta ilmassa :heart: kyllä semmonen pitää antaa kokea. meillä ollaan kanssa niin rakastuneita yhteen eskarissa olevaan poikaan että ihan meinaa äidilläkin sydän pakahtua :D

anna kutsua vaan, sitä kutsuahan ei tartte pojan vanhemmille antaa vaan nimenomaan pojalle itselleen. ja jos haluaa niin voi laittaa sen vielä kirjekuoreen niin ettei kukaan muu sitä näe kun poika itse (voi olla että poika nolostuisi jos vanhemmat näkis kutsun ;) ) ja jos tykkää tyttärestäsi niin varmaan tulee kylään teille :)

eikä tämmösestä tule mitään pervoja ajatuksia normaalille ihmisille jotenka älä huolestu siitä. ihan söpöähän tuommoset on ja jokainen pikkutyttö rakastuu tulenpalavasti useamman kerran lapsuudessaan :)

ja tsemppiä siihen synnytykseen nyt, oot kyllä vähän turhan kauan saanu kärvistellä noiden kipujen kanssa! :hug:

[QUOTE="vieras";25804845]no mä olen HUOMATTAVASTI kireempi kaikissa asioissa kun sä mutta mun mielestä toi on vaan söpöä :D

ihanaa, ensirakkautta ilmassa :heart: kyllä semmonen pitää antaa kokea. meillä ollaan kanssa niin rakastuneita yhteen eskarissa olevaan poikaan että ihan meinaa äidilläkin sydän pakahtua :D

anna kutsua vaan, sitä kutsuahan ei tartte pojan vanhemmille antaa vaan nimenomaan pojalle itselleen. ja jos haluaa niin voi laittaa sen vielä kirjekuoreen niin ettei kukaan muu sitä näe kun poika itse (voi olla että poika nolostuisi jos vanhemmat näkis kutsun ;) ) ja jos tykkää tyttärestäsi niin varmaan tulee kylään teille :)

eikä tämmösestä tule mitään pervoja ajatuksia normaalille ihmisille jotenka älä huolestu siitä. ihan söpöähän tuommoset on ja jokainen pikkutyttö rakastuu tulenpalavasti useamman kerran lapsuudessaan :)

ja tsemppiä siihen synnytykseen nyt, oot kyllä vähän turhan kauan saanu kärvistellä noiden kipujen kanssa! :hug:[/QUOTE]

KIITOS:heart:

Joo me tehdään niin. Piatsi nyt vielä toinen asia tuli mieleen, että onko mitään järkeä nyt sunnitella että poika tulee leikimään:D vai onko mun parempi odotta kun saan vauvan, kun laskettu aika on tänään, jos mä sovitan sen vkloppuksi, ehkä vauva on jos syylissä silloin.:|

Kirjoita vaan kutsuun suoraan että sovitaanko leikkipäivä myöhempänä ajankohtana :) .... ja mainitset että sitten kun äiti ja vauva ovat kotona
tai sitten rohkeasti vaan ihan lähipäivinä..jos kaveri asuu likellä ei varmaankaan kestä kauaa kun pääsee kotiin.
Eikös kumminkin vaikka on laskettu aika voi mennä parikin viikkoa sen yli

Viimeksi muokattu:
KIITOS:heart:

Joo me tehdään niin. Piatsi nyt vielä toinen asia tuli mieleen, että onko mitään järkeä nyt sunnitella että poika tulee leikimään:D vai onko mun parempi odotta kun saan vauvan, kun laskettu aika on tänään, jos mä sovitan sen vkloppuksi, ehkä vauva on jos syylissä silloin.:|

no katso oman vointisi mukaan. voihan se olla että sillä pojan kyläilyllä olisi positiivinen vaikutus ja teidän pikku poika lähtis syntymään ;) jos vaan jaksat ottaa teille esikkosi kaverin kyläilemään niin en kyllä näe estettä, kunhan on mahdollista jonkun viedä poika kotiinsa jos synnytyksen aika tulee?

ihan hyvin voi olla että sovit viikonlopuksi kaverin tulon teille ja vielä siihen mennessäkään ei ole teidän vauva syntyny :D jotenka älä stressaa etukäteen, syntyy kun syntyy :D

Ok, kiitos:D, jos me tehdään sitten kutsun.... mutta eikö niin jos vaikka lähdenkin synnyttämään. Niin voin äidltä pyytä apua, että se tekee lapsille ruoan ja ota vastaan:D... tai no... tänään mielipide esikoiselta pakko kysyä

Ok, kiitos:D, jos me tehdään sitten kutsun.... mutta eikö niin jos vaikka lähdenkin synnyttämään. Niin voin äidltä pyytä apua, että se tekee lapsille ruoan ja ota vastaan:D... tai no... tänään mielipide esikoiselta pakko kysyä

no ihan hyvin voi äitisi jäädä lasten kanssa teille jos tulee sun synnytyksen aika, ainakin minä voisin hyvillä mielin oman lapseni jättää kaverin isoäidin huomaan tommosessa tilanteessa. ja muista jutella tästä asiasta pojan vanhempien kanssa että tietävät myös. kun kaikki ei halua että lapsenvahtina on joku muu kuin kyläpaikan kaverin äiti/isä.

Yhteistyössä