Onko väärin viettää pääsiäinen miehen kanssa kahdestaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
...ja viedä lapset mummolaan koko pääsiäiseksi. Jos kerrankin saisin vapaata pääsiäisenä ja lähtisimme miehen kanssa jonnekin kahdestaan. Ei olla vietetty vuoteen kahdestaan aikaa!

Kysytkö tuollaista tällä palstalla??? :o
Tottakai se on väärin, äitisi on jo hoitanut omat lapsensa ja hoida sinä omasi.
Hirveää pilata vanhempien pääsiäinen :'( vaikka he olisivatkin itse pyytäneet lapsia sinne.

Ei todellakaan ole väärin!
Vanhemmat tarvitsevat omaa kahdenkeskistä aikaa.
-Parisuhde voi hyvin=perhe voi hyvin=lapset voivat hyvin.
Ja jos lapsilla on hyvät välit isovanhempiinsa, luulen että ovat vain iloisia saadessaan hekin lomailla muualla, ilman vanhempia.
-Vaikka me vanhemmat niin kovin tärkeitä olemmekin, niin kyllä ne lapsetkin tarvitsevat lomaa joskus meistä, ihan kuten me heistä.

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Kysytkö tuollaista tällä palstalla??? :o
Tottakai se on väärin, äitisi on jo hoitanut omat lapsensa ja hoida sinä omasi.
Hirveää pilata vanhempien pääsiäinen :'( vaikka he olisivatkin itse pyytäneet lapsia sinne.

Ajateltiin viedä koirakin äidin riesaksi :whistle:

Tästä tulee paskaa niskaan, mutta sanonpa silti. Ellei lapset ole jo tosi isoja niin en veisi. Siitä syystä, että jos kerran ette ole vuoteen olleet kahdestaan missään niin lapsille voiSI tulla aikamoisena shokkina, että sitten yhtäkkiä ovatkin monta päivää ja yötä hoidossa.

miksi edes luulet, että se olisi jotankin väärin? lapset saa ihania mummolamuistoja ja mummo viettää heidän kanssaan aikaa. ja teidän parisuhde paranee. en näe mitään miinuksia.

Yhteistyössä