Onkohan meidän liitto kohta kriisissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Onni?"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a.p";30588267]Miksen minä ole siinä miehen autettavien listalla?
Kaikki kotityöt mulla,kodin remontit ja lumityöt, kaikki lastenhoito ja neuvolat,lääkärit ym..

Miksen minä ansaitse samaa kuin muut? Eikö mies rakastakaan??[/QUOTE]
Tuo on kyllä outoa, ettei mies tee remontteja kotona. Ymmärtäisin sen, jos mies olisi laiska eikä viitsisi tehdä mitään. Mutta jos mies tekee anopin luona pitkiäkin remontteja, niin miksei sama onnistu kotona? Onko miehellä paha äitiriippuvuus? Kun anoppilla on oma mies, niin luulisi, ettei siinä enää tarvitse olla omaa poikaa hyysäämässä, kun kerran eivät ole vielä vanhojaan (muistanko väärin, että anoppi on vielä suht nuori) .

Anoppi on nuori joo,ja luulen että mies ravaa siellä remonteissa lähinnä siksi että anoppi on yksinäinen.

Mutta kyllä itsellekin apu kelpaisi. Noh katsotaan miten kauan jaksan pyörittää huushollia ja tehdä kokopäivätyötä :)

Siskoni anoppi on ihan samanlainen. (siskollani ei ole lapsia)
Mutta heidän ja anopin välissä on matkaa 100km suuntaansa. Anoppi soittelee poikaansa kotiin jos pitää oma koira käyttää eläinlääkärillä 10km päästä ja koska anoppi töissä niin ei voi lähteä ajamaan tuota matkaa kesken työpäivän. (siskoni mies näemmä voi) kaikki muukin mitä vaan päähänsä saa niin soittaa pojalleen ja tämähän ajelee 100km suuntaansa äidin helmaan auttamaan asiassa kuin asiassa.
Näitä valitettavasti on ja ei ne mamman pojat vaan tajua sitä ite eivätkä halua äidilleen sanoa pahasti.

Yhteistyössä