Onkohan mulla oikeutta olla vihainen miehelle tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ;(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:
Minusta ei ole oikeutta suuttua. Jos tuollaista sanoo, täytyy olla valmis kestämään seuraukset.

Minäkin olen muuten raskaana ollessani sanonut, että painuu vaikka vieraisiin, kunhan antaa minun olla. Mutta ei tuo ilmeisesti mihinkään mennyt...

Ja jos olisi mennyt, olisit vain tyynesti hymyillen ajatellut, että oma moka kun tuli sanottua?

On teillä kummalliset parisuhteet, ei voi muuta sanoa!

Mun mielestä ap:llä on oikeus olla pettynyt mieheen, mutta ei suuttua hänelle, koska itse on käskenyt menemään ja näin ollen antanut luvan. Toki suhteessa luultavasti on jotain muutakin mätää kuin 2kk selibaatissa olo, jos mies oikeasti menee vieraisiin.

Mä voisin verrata tätä sellaiseen tilanteeseen, jos jompikumpi suutuspäissään paiskaisi sormuksensa lattialle tmv. niin kyllä suhde sitten olisi ohi, ei niitä huvikseen heitellä, ei edes suutuspäissään!

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Tule sitten selittämään, kun olet joskus raskaana. Siihen saakka, PYSY HILJAA!

Estääkö raskaus järjenkäytön? Jos näin tosiaan on en kyllä yhtään ihmettele ettei kukaan halua palkata raskaana olevaa ihmistä.

Estääkö se, että on syntynyt mieheksi, järjenkäytön? Ilmeisesti, kyllä on niin tyhmiä miehiä täällä.

Onneksi vastapainoksi on myös tyhmiä naisia. Siis todellako olette sitä mieltä, että ap:n oma moka? Ja miehellä ei taas mitään vastuuta, mulkkuaan vain kuunteli. Eihän miehet muuhun pysty?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onneksi vastapainoksi on myös tyhmiä naisia. Siis todellako olette sitä mieltä, että ap:n oma moka? Ja miehellä ei taas mitään vastuuta, mulkkuaan vain kuunteli. Eihän miehet muuhun pysty?

Eihän mies mulkkuaan kuunnellut vaan vaimoaan! Ja kerrankin taisi uskoa mitä akka sanoi! Ja on se kumma että jos mies sanoo jotain niin heti on aviokriisi päällä mutta nainen saa laukoa ihan mitä vaan ja miehen pitäisi sitten arvailla (aivan mahdotonta tietää ) mitä milloinkin OIKEASTI tarkoitettiin.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Kyllä sen verran pitää olla järkeä päässä että ajattelee mitä suustaan päästää ulos. Vaikka olisi raskaanakin!

Tule sitten selittämään, kun olet joskus raskaana. Siihen saakka, PYSY HILJAA!

Mun mielestä rakaus ei ole mikään syy käyttäytyä miten haluaa ja päästellä suustaan mitä tahtoo. Vaikka pinna palaisikin helpommin, pitää silti vähän miettiä mitä suustaan päästelee, ei se raskaus oikeuta käyttäytymään huonosti ketään kohtaan.

Saako raskaana oleva nainen taposta lievemmän tuomion, sen vuoksi kun on ollut raskaana ja joku on vituttanut niin voi sitten tappaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:
Minusta ei ole oikeutta suuttua. Jos tuollaista sanoo, täytyy olla valmis kestämään seuraukset.

Minäkin olen muuten raskaana ollessani sanonut, että painuu vaikka vieraisiin, kunhan antaa minun olla. Mutta ei tuo ilmeisesti mihinkään mennyt...

Ja jos olisi mennyt, olisit vain tyynesti hymyillen ajatellut, että oma moka kun tuli sanottua?

On teillä kummalliset parisuhteet, ei voi muuta sanoa!

Vaikea sanoa. Täytyy kyllä myöntää, ettei meidän parisuhde tuolloin ollut muutenkaan parhaimmillaan. Olisi luultavasti jo erottu, jos ei lapsi olisi ilmoittanut tulostaan.

Veikkaan, että olisin ollut surullinen ja pettynyt, mutta en vihainen.

Eihän mies mulkkuaan kuunnellut vaan vaimoaan! Ja kerrankin taisi uskoa mitä akka sanoi! Ja on se kumma että jos mies sanoo jotain niin heti on aviokriisi päällä mutta nainen saa laukoa ihan mitä vaan ja miehen pitäisi sitten arvailla (aivan mahdotonta tietää) mitä milloinkin OIKEASTI tarkoitettiin.

Ja siinä ei tosiaan voi yhtään miettiä omia arvomaailmoja? Jos akka käskee hyppäämään auton alle, niin sinä menet ja hyppäät?

tiedä mitä tekisin kun kuitenkin odotan yhteistä lastamme ja toisaalta tuntuu etten voisi tämän miehen kanssa jatkaa mutta toisaalta mietityttää miten yksin pärjään lapsen kanssa ja onko väärin viedä isä lapselta...? kyllä jos pääsisin takaisin siihen hetkeen niin en todellakaan sanoisi niin!

En ole ap, mutta:

1) Ei edes kiinnostaisi ottaa suihin mieheltä, joka ruinaa seksiä kuin joku pikkukakara
2) Miehet (tai ainakin osa miehistä) ilmeisesti ottavat kaiken sanotun kirjaimellisesti

Ihan jumalauta uskomatonta..

Itse olen nainen, ja minulla, vaikka en ole raskaana tällä hetkellä, on hetkiä että kieltäydyn seksistä. Joskus miehenikin kieltäytyy seksistä.
Mutta: jos kuluu viikko niin ettei itsen tee mieli, niin siinä vaiheessa otetaan sitten se suu avuksi, tai edes kädet. Jos oikeasti te Pyhät Äidit ette sen vertaa kykene helkutti vie, että HOITAISITTE SITÄ PARISUHDETTA eli antaisitte miehelle seksiä, vaikka sitten suihinottamalla, tai roolileikillä, tai edes käsipelillä, niin ette te perkele ansaitse mitään äitienpäiväkukkia ja hellyyttäkään. Miehillä on tarpeita, naisilla on tarpeita. Mies harvoin välittää paskan vertaa siitä että onko talossa kukkia, ja siitä huolimatta se joskus niitä kantaa.
Miettikää vähän.

Jumalauta tää foorumi tekee oikeasti terveen naisen hulluksi. Olette friikkejä.

Ja siinä ei tosiaan voi yhtään miettiä omia arvomaailmoja? Jos akka käskee hyppäämään auton alle, niin sinä menet ja hyppäät?

Ilmeisesti tämä sopi miehen arvomaailmaan. Ja mitä ilmeisemmin myös vaimon koska miestänsä siihen kehoitti.

Tässä ei mun mielestä ole kyse sukupuolesta,jos mies pihtaa kuukausi kaupalla ja sitten sanoo että mene vieraisiin siitä ja tilanne tulis eteen niin kyllä mulla ainakin vietit on sen verran voimakkaat et seksiä ois pakko saada! Et jos nainen tekis näin,niin se olis sitte ok,vai? Tässä ei oo kyse sukupuolesta todellakaan! Vain parisuhteen osapuolten velvollisuuksista toisiaan kohtaan. Seksuaalisuus on purettava jonhonkin,muuten räjähtää pää,ainakin mulla. Et sehän on yksi syistä miksi ihmiset on yleensä parisuhteessa,säännöllinen seksi! Jos on luvannut rakastaa myös vastoinkäymisissä,niin se tarkoittaa myös sitä että tahtoo, hormooneista huolimatta, tyydyttää toisen tarpeet.
Oli mies tai nainen kyseessä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tiedä mitä tekisin kun kuitenkin odotan yhteistä lastamme ja toisaalta tuntuu etten voisi tämän miehen kanssa jatkaa mutta toisaalta mietityttää miten yksin pärjään lapsen kanssa ja onko väärin viedä isä lapselta...? kyllä jos pääsisin takaisin siihen hetkeen niin en todellakaan sanoisi niin!

Ja sä kuvittelet ettei ukkos sitten olisi mennyt sitä ämmää pökkimään vaan olisi sanonut, sori ei tällä kertaa mulla on vaimo kotona odottamassa ja pulla uunissa? Juu aivan varmasti niin olisi toiminut!!!!!

Eihän mies mulkkuaan kuunnellut vaan vaimoaan! Ja kerrankin taisi uskoa mitä akka sanoi! Ja on se kumma että jos mies sanoo jotain niin heti on aviokriisi päällä mutta nainen saa laukoa ihan mitä vaan ja miehen pitäisi sitten arvailla (aivan mahdotonta tietää ) mitä milloinkin OIKEASTI tarkoitettiin.

Älä viitti. Jos parisuhteessa ei pysty heittämään tuollaista sarkasmia, niin aika heikko suhde on. Se kertoo paljon miehestä, hyvin on kevytkenkäinen. Ei paljoo peräänsä katellut kun vieraisiin lähti.

Alkuperäinen kirjoittaja Jonetta:
Voi jumalauta.. jätä se mies.. mikä kusipää!! Jokaisen pitää tietää et suutuspäissään kaikki sanoo asioita joita ei tarkoita ja vielä tekee tollasta raskaana-olevalle naiselle. Sen kuuluis olla sulle tukena ja lähellä eikä tehä tollasta.. huh huh..

Peesi.

Ilmeisesti tämä sopi miehen arvomaailmaan. Ja mitä ilmeisemmin myös vaimon koska miestänsä siihen kehoitti.

Eli vaimoa totellaan niin kauan kuin se on omaksi hyväksi?

Ilmeisesti mies olisi pettänyt, vaikka vaimo ei olisi suutansa avannut.

Älä viitti. Jos parisuhteessa ei pysty heittämään tuollaista sarkasmia, niin aika heikko suhde on. Se kertoo paljon miehestä, hyvin on kevytkenkäinen. Ei paljoo peräänsä katellut kun vieraisiin lähti.

Mutta selkeästi oli omasta mielestä vaimon luvalla liikenteessä koska vaimon kaverillekin asiasta kertoi. Mutta ilmeisesti raskaus tosiaan estää järkevän ajattelun. Tai on ainakin tekosyy sille kun ei voi sanoa että "olin kännissä".

Tai vaikka olis ottanut suihin aamuin illoin ja vielä vähän päivälläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Tässä ei mun mielestä ole kyse sukupuolesta,jos mies pihtaa kuukausi kaupalla ja sitten sanoo että mene vieraisiin siitä ja tilanne tulis eteen niin kyllä mulla ainakin vietit on sen verran voimakkaat et seksiä ois pakko saada! Et jos nainen tekis näin,niin se olis sitte ok,vai? Tässä ei oo kyse sukupuolesta todellakaan! Vain parisuhteen osapuolten velvollisuuksista toisiaan kohtaan. Seksuaalisuus on purettava jonhonkin,muuten räjähtää pää,ainakin mulla. Et sehän on yksi syistä miksi ihmiset on yleensä parisuhteessa,säännöllinen seksi! Jos on luvannut rakastaa myös vastoinkäymisissä,niin se tarkoittaa myös sitä että tahtoo, hormooneista huolimatta, tyydyttää toisen tarpeet.
Oli mies tai nainen kyseessä...
eikös se rakastaa myös vastoinkäymisisssä päde myös tähän tilanteeseen jos vaimo voi pahoin raskauden takia(siis ei pysyvä olotila) ja ei seksi huvita? eikö olisi korrektia mieheltäkin rakastaa myös tässä vastoinkäymisessä? Ei sillä rakkautta osoiteta että rynnätään toisia panemaan jos vaimolta ei heru ja varsinkaan tuossa tilanteessa! Herranjumala naiset ja miehet eikö teillä ole ollenkaan tervettä järkeä?!

Alkuperäinen kirjoittaja Utelias ohikulkija:
Ihan jumalauta uskomatonta..

Itse olen nainen, ja minulla, vaikka en ole raskaana tällä hetkellä, on hetkiä että kieltäydyn seksistä. Joskus miehenikin kieltäytyy seksistä.
Mutta: jos kuluu viikko niin ettei itsen tee mieli, niin siinä vaiheessa otetaan sitten se suu avuksi, tai edes kädet. Jos oikeasti te Pyhät Äidit ette sen vertaa kykene helkutti vie, että HOITAISITTE SITÄ PARISUHDETTA eli antaisitte miehelle seksiä, vaikka sitten suihinottamalla, tai roolileikillä, tai edes käsipelillä, niin ette te perkele ansaitse mitään äitienpäiväkukkia ja hellyyttäkään. Miehillä on tarpeita, naisilla on tarpeita. Mies harvoin välittää paskan vertaa siitä että onko talossa kukkia, ja siitä huolimatta se joskus niitä kantaa.
Miettikää vähän.

Jumalauta tää foorumi tekee oikeasti terveen naisen hulluksi. Olette friikkejä.

Eli miesten mielestä hyvä parisuhde = tarpeeksi seksiä? Että parisuhdetta hoidetaan ottamalla poskeen mahdollisesti vastoin omaa tahtoaan, jotta MIES olisi tyytyväinen? Hohhoijaa...

Mutta selkeästi oli omasta mielestä vaimon luvalla liikenteessä koska vaimon kaverillekin asiasta kertoi. Mutta ilmeisesti raskaus tosiaan estää järkevän ajattelun. Tai on ainakin tekosyy sille kun ei voi sanoa että "olin kännissä".

Eikö se mielestäsi kerro yhtään miehen idioottimaisuudesta? Toimisitko sä samoin?

Tai vaikka olis ottanut suihin aamuin illoin ja vielä vähän päivälläkin.[/quote]

Ja kaikki miehet pettää.... Näinhän se joidenkin naisten mielestä menee... :snotty:

Tää on niin täysin epätodellista tää keskustelu. Oletteko naimisissa? Oletteko sopineet, että saa käydä vieraissa. Vaikka en uskonnollinen olekaan, niin luterilaisuus on jossain osunut oikeaan, liitossa ei ole kyse seksistä tai edes välttämättä rakkaudesta vaan sitoutumisesta.

Käsittämätöntä.

Yhteistyössä