Onkohan mulla oikeutta olla vihainen miehelle tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ;(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
En ole ap, mutta:

1) Ei edes kiinnostaisi ottaa suihin mieheltä, joka ruinaa seksiä kuin joku pikkukakara
2) Miehet (tai ainakin osa miehistä) ilmeisesti ottavat kaiken sanotun kirjaimellisesti

Hoidat vaan oman osasi suhteesta niin ei tarttee ruinata.

Pitääkö hoitaa, jos mieskään ei hoida osaansa?

Niinpä,
Naisella on parisuhteessa velvollisuuksia,
miehellä on parisuhteessa oikeuksia.
:headwall: :/

En sano, että miehen teko olisi mitenkään oikein, mutta kyllä mä loukkaantuisin helvetisti, jos mut torjuttaisi jatkuvsti ja sitten vielä käskettäis lähteä vieraisiin. Tulisi ainakin ajatustasolla sellanen olo, että oon toiselle ihan samantekevä. Tässä kyllä toi aika puutteessa on ollut aika lyhyt ja luulisi että mies ymmärtää jos toinen oksentaakin koko ajan. Mutta silti: kannattaa varoa mitä suustaan päästää. Ei mies välttämättä ottanut tota lupana mennä, vaan just niin, että loukkaantui kun edes ajattelit että ei haittaa vaikka menis.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Jos sanoisin riidan päätteeksi vaimolleni että "AMMU, VITTU, ITTES SAATANAN LEHMÄ!" niin moniko teistä sanoisi minulle että olisin jollain tavalla vastuussa vaimoni itsemurhasta? Vaikka ihan huumorilla ja leikilläni tämän sanoin. Pitäisihän sitä nyt ymmärtää olla tappamatta itseään.

Samoin pitäisi ymmärtää olla menemättä samantien pettämään, jos toinen suutuspäissään tokaisee "mee muualle mulkkuines ja jätä mut rauhaan" tmv.

Ja sähän olet sitä mieltä, että jos vaimo noin kerran luvan antaa, niin sen oma vika. Eli jos vaimosi masennuksissaan menisikin ja tappaisi itsensä, sehän olisi myös sun vika?

Niinhän ne naisetkin jättää heti ehkäisyn pois kun mies kiihkoissaan sanoo haluavansa syökseä spermansa hänen kohtuunsa. Ihminen kuulee juuri sen, jonka haluaa kuulla, eikä tasan tarkkaan sitä, mitä hänelle sanotaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
En ole ap, mutta:

1) Ei edes kiinnostaisi ottaa suihin mieheltä, joka ruinaa seksiä kuin joku pikkukakara
2) Miehet (tai ainakin osa miehistä) ilmeisesti ottavat kaiken sanotun kirjaimellisesti

Niinpä,

Missä on niin sanottu että mies ei hoida velvollisuuksia ?
Tai ettei hänellä ole sellaisia.

Pfft...

En ole ap, mutta:

Niinpä,

HALOO! Kyllä niitä on naisiakin,jotka haluavat enemmän seksiä ja miehiä jotka pihtaa.. Jeesus.. TÄSsä Ei ole Kyse siitä onko MIES vai NAINEN.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Niinhän ne naisetkin jättää heti ehkäisyn pois kun mies kiihkoissaan sanoo haluavansa syökseä spermansa hänen kohtuunsa. Ihminen kuulee juuri sen, jonka haluaa kuulla, eikä tasan tarkkaan sitä, mitä hänelle sanotaan.

Älä puhu tuollaisia, alkaa panettamaan.=)

Eli miesten mielestä hyvä parisuhde = tarpeeksi seksiä? Että parisuhdetta hoidetaan ottamalla poskeen mahdollisesti vastoin omaa tahtoaan, jotta MIES olisi tyytyväinen? Hohhoijaa...

Eli naisen mielestä hyvä parisuhde = asioita tehdään ainoastaan silloin kun naisen tekee mieli ja naisen ehdoilla. ? Älä nyt viitsi esittää itseäsikin tyhmempää, nainen.

Joskus parisuhteessa pitää ottaa kumppani huomioon "vasten omaa tahtoa".
Sitähän sinäkin vaadit omassa suhtessa, ei kukaan halua viedä roskia ulos ellei pakko ole.

Miksi naiset nostavat seksin itse kyhäämälleen jalustalle ja morkkaavat miehiä jotka sitä haluavat ns. omilla ehdoilla ?

Erikoista suoraan sanottuna, taitaa seksi olla pahempi kaupanteko väline näille ns. "tasa-arvo tietoisille" naisille kuin perinteiselle suomalaiselle naiselle.

No ottiko ap:n mies vaimonsa huomioon? Miksi naisen pitää olla aina se osapuoli joka joustaa ja ottaa huomioon? Miksei miehet voi tajuta että kun mahassa kasvaa olento ja kroppa käy sellaisin myllerryksiä lävitse kuin se käy, ettei ehkä nsiminen huvita? Miksei mies voi siis odottaa 9 kk? Kun naisen kuitenkin täytyy pidättäytyä niin monesta asiasta.

Jumalan kiitos miehenikin on lääkäri, ei ole ainakaan ihan normaali lauta-aivo, en kestäisi jos miehenä olisi typerä ihminen. Ja ymmärtää vähän biologiasta, moraalist ja vastuustakin jotain. On sitten minunkin mukavampi ymmärtää mieheni biologisia haluja ja ottaa myös huomioo.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
HALOO! Kyllä niitä on naisiakin,jotka haluavat enemmän seksiä ja miehiä jotka pihtaa.. Jeesus.. TÄSsä Ei ole Kyse siitä onko MIES vai NAINEN.

Ei voi olla. Miehet ovat kaikki peniksensä jatkeita ja naiset harrastavat seksiä vain velvollisuudesta :)

Alkuperäinen kirjoittaja winhis:
En sano, että miehen teko olisi mitenkään oikein, mutta kyllä mä loukkaantuisin helvetisti, jos mut torjuttaisi jatkuvsti ja sitten vielä käskettäis lähteä vieraisiin. Tulisi ainakin ajatustasolla sellanen olo, että oon toiselle ihan samantekevä. Tässä kyllä toi aika puutteessa on ollut aika lyhyt ja luulisi että mies ymmärtää jos toinen oksentaakin koko ajan. Mutta silti: kannattaa varoa mitä suustaan päästää. Ei mies välttämättä ottanut tota lupana mennä, vaan just niin, että loukkaantui kun edes ajattelit että ei haittaa vaikka menis.

Peesi.

mun mielestä melkein pahempaa kuin vieraissa käynti on se että äijä on nusaissut yhteistä kaveria ja vielä kehuskelee siitä eteenpäin, ihan kuin olisi ylpeä tekosistaan... jos olisi ollut aivan pakko vaan päästä panemaan, niin olisi voinut pongata jonkun täysin tuntemattoman tai sitten käynyt maksullisissa. vaikka lupa vieraissa käyntiin olisikin, niin voisi silloin sitten pysytellä kokonaan vieraissa ja pitää turpansa kiinni.

tuskinpa tässä on edes ollut kyse kuukausien kuivasta jaksosta, kun raskaus on viikolla 14. Kyse on maksimissaan 10 vk jos stoppi on tullut heti kun tieto raskaudesta on tullut julki.

Eli miesten mielestä hyvä parisuhde = tarpeeksi seksiä? Että parisuhdetta hoidetaan ottamalla poskeen mahdollisesti vastoin omaa tahtoaan, jotta MIES olisi tyytyväinen? Hohhoijaa...

Eli naisen mielestä hyvä parisuhde = asioita tehdään ainoastaan silloin kun naisen tekee mieli ja naisen ehdoilla. ? Älä nyt viitsi esittää itseäsikin tyhmempää, nainen.

Joskus parisuhteessa pitää ottaa kumppani huomioon "vasten omaa tahtoa".
Sitähän sinäkin vaadit omassa suhtessa, ei kukaan halua viedä roskia ulos ellei pakko ole.

Miksi naiset nostavat seksin itse kyhäämälleen jalustalle ja morkkaavat miehiä jotka sitä haluavat ns. omilla ehdoilla ?

Erikoista suoraan sanottuna, taitaa seksi olla pahempi kaupanteko väline näille ns. "tasa-arvo tietoisille" naisille kuin perinteiselle suomalaiselle naiselle.

Lähdetään siitä, että naisen ja miehen seksuaalisuus toimii eri tavalla. Miehen seksuaalisuus on lähinnä fyysistä, naisen henkistä (itse ainakin koen asian olevan näin). Parisuhteessa sitten mies ei piittaa pätkän vertaa naisen henkisestä hyvinvoinnista, mutta vaatii sitten sitä prkl suihinottoa, niinkuin se olisi hänen oikeutensa. Ja naisenhan tulee siihen suostua, muuten leimataan heti femakoksi tai "tasa-arvotietoiseksi", kuten sanoit. Miksei miehen tarvitse tulla yhtään vastaan tässä asiassa, niin että nainen edes haluaisi sitä suihinottoa? Eikö se olisi miehen velvollisuus? Ja kyllä, olen katkera.

Ei voi olla. Miehet ovat kaikki peniksensä jatkeita ja naiset harrastavat seksiä vain velvollisuudesta :)

Niin tuntuu et tällä palstalla on aika monta sellaista naista.. Oonko mä ainut nainen joka oikeesti pitää seksistä ja tykkäis harrastaa sitä vaikka miten usein? Täytyy kyl sanoo miehelle et se on aika onnenpekka ;)

Niin tuntuu et tällä palstalla on aika monta sellaista naista.. Oonko mä ainut nainen joka oikeesti pitää seksistä ja tykkäis harrastaa sitä vaikka miten usein? Täytyy kyl sanoo miehelle et se on aika onnenpekka ;)

Ei vaan sinä olet onnenpekka kun sinulla on haluttava mies. Nauti siitä.

Etpä ole, mutta kyllä minä ihme kumma ymmärtäisin jos mieheni kävisi vaikka kemohoitoja lävitse, eikä jaksaisi kymmeneen kuukauteen pahoinvoinnin vuoksi harrastaa seksiä. Ei edes runkkaamaan minulle orkkuja. Joo hei, puhutaan asioilla niiden omilla nimillään.

Hu-huu....oli miten oli, mies tuollaisen tempun tehtyään osoittaa olevansa itsekäs kakara, joka ei ole kypsynyt parisuhteeseen ja sitä kautta tuskin kasvaa isäksikään. Tuomitsen täysin, vaikken ole Jumala.

Lähdetään siitä, että naisen ja miehen seksuaalisuus toimii eri tavalla. Miehen seksuaalisuus on lähinnä fyysistä, naisen henkistä (itse ainakin koen asian olevan näin). Parisuhteessa sitten mies ei piittaa pätkän vertaa naisen henkisestä hyvinvoinnista, mutta vaatii sitten sitä prkl suihinottoa, niinkuin se olisi hänen oikeutensa. Ja naisenhan tulee siihen suostua, muuten leimataan heti femakoksi tai "tasa-arvotietoiseksi", kuten sanoit. Miksei miehen tarvitse tulla yhtään vastaan tässä asiassa, niin että nainen edes haluaisi sitä suihinottoa? Eikö se olisi miehen velvollisuus? Ja kyllä, olen katkera.

Se että olet katkera ei tarkoita että olisit väärässä. Joten sikäli sinun katkeruudella ei ole minulle merkitystä.

Kyllä tuollainen jako voidaan tehdä miehen ja naisen seksuaalisuuden välille, ainakin jos asiaa tarkastellaan naisen perspektiivistä. Silloin kuin nainen määrittelee mikä on henkistä ja mikä ei.
Huolimatta siitä että seksi on monta kertaa aika fyysistä miehelle ajattelen että siihen liittyy siitä huolimatta henkinen puoli, eritavalla kuin naiselle kenties.
------------------------------
En minä leimaa ketään femakoksi tai miksikään muuksi, mutta yleinen asenne on päinvastainen minusta kuin se mitä sinä sanot. Mies leimataan välinpitämättömäksi jos uskaltaa vaatia / pyytää /haluta seksiä silloin kun se ei naiselle satu sopimaan.

milloin haukutaan "siaksi" tai muuten syljetään kasvoille.
Tämän kaltainen epäjohdonmukaisuus on vaikea asia miehelle ymmärtää, syystäkin.

Mä en kyllä usko, että yksistään ap:n tokaisu sai miehen vieraisiin. Oli varmasti miettinyt sitä jo pidemmän aikaa. Jos olisi normaali, niin olisihan toki varmasti kysynyt, että oletko tosissasi ja onko oikeasti lupa.
Kyllähän sitä pässinpikin tietää, että suutuspäissään suurin osa sanoo vaikka mitä. Kyllähän se mallilleen menisi, jos kaikki otettaisiin tosissaan.

Mun mielestä on todella ällöttävää pettää raskaana olevaa puolisoaan. Pitää pystyä ottamaan tilanne huomioon ja elämään sen mukaan. On se kumma, jos ei pystytä edes hetkeä olemaan selibaatissa, omat kädetkin on keksitty.
Ja nyt tauti aikana menee uittamaan heppiään muissa, niin yöäk!

Syöpä,sen hoidot on pikkasen eri asia kuin yhteinen,odotettu lapsi sisällä. Raskaus ei ole sairaus! Syöpä on tappava tauti. Raskaus on naiselle ihan luonnollinen olo tila!

En ole ap, mutta:

Niinpä,

Ei olekkaan,
Tuo kommenttini oli aika kärjistetty.
Parisuhteessa ei ole kyse siitä että nainen hoitaa miestään oksennusten lomassa kädellä tai suulla, tai että mies hoitaa naista kädellä tai suulla jos ei muuhun pysty. Parisuhteessa pitäisi tehdä kompromisseja niin että molemmat olisivat tyytyväisiä, että molemmilla olisi hyvä olla.

Minulla nousee vitutuskäyrä nimen omaan näitä kommentteja kohtaan että "olisit hoitanut osuutesi", "oma vika kun sanoit että mene vieraisiin", "olisit hoitanut miestäsi kädellä tai suulla" ym...
Aloittajan tilanteessa kyse oli parin kuukauden haluttomuudesta raskauspahoinvoinnin ja väsymyksen takia. Luulen että on olemassa myös kunnollisia miehiä ja naisia jotka kestää lyhyet puutteet parisuhteessa käyttämällä sitä omaa kättään.
:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja rider:

Etpä ole, mutta kyllä minä ihme kumma ymmärtäisin jos mieheni kävisi vaikka kemohoitoja lävitse, eikä jaksaisi kymmeneen kuukauteen pahoinvoinnin vuoksi harrastaa seksiä. Ei edes runkkaamaan minulle orkkuja. Joo hei, puhutaan asioilla niiden omilla nimillään.

Meillä on seuraava tilanne: miehen sairauden takia edellisestä seksikerrasta 3 kuukautta. Itselle ei ole tullut mieleenikään kiukutella miehelleni seksin puutetta ym. osaan kyllä itse runkata itselleni orgasmini ym. Ei tulisi mieleenkään pahentaa miehen oloa kitisemällä seksistä. Tiedän että hän ei voi tilanteelle mitään, enkä minä myöskään. Olen aikuinen ihminen ja seksuaalinen tyydytykseni on minun itseni hallussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No mä olen siitä erikoinen nainen että ymmärrän jos mies käy vieraissa jos ei kerran kotoa saa.
Koska tuskin kukaan haluaa puutteessa elää vain sen takia että toista ei huvita.

Eikö voisi tyydyttää itseään ihan itsekseen?Miksi hyppiä vieraisiin sänkyihin?

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Pitää olla melko "pahasti" raskaana jos ei kädet ja suu toimi... Ja jos ei sen vertaa toisen haluja ymmärrä että auttaa edes muuten ilman varsinaista yhdyntää niin sietääkin miehen mennä vieraisiin.
Mut toivon että ap on Porvoosta tai käy muuten tosi kovaa sääliksi hänen miestään.

kuule, ei sitä oikeasti 24/7 oksetatvan olon,närästyksen,väsymyksen,jatkuvan vessahädän ym kanssa jaksa niin pitää lukua miehen tarpeista... on sillä ihan toimivat kädet itellä!!!
ja tosissaan, olis miehen pitänyt tarkistaa että oliko vaimo tosissaan... huono tekosyy toi et kun sä sanoit...

pari kuukautta on kyl aika pitkä aika,mut ihan ymmärrettävä aika vielä.. mut tuskin ap on kauheesti antanut toiveita sen suhteen et tilanne on muuttumassa,jos kerran karjuu päin naamaa et mee vieraisiin eikä edes peru sanojaan tai pyydä anteeks. Aika itsekästä kyllä ettei oo välittänyt miehestä edes vaikka on nöyrtynyt kinumaan seksiä.. Ehkä mies on antanut vain opetuksen ap:lle,onkohan vain sanonut käyneensä..?

Yhteistyössä