onkohan Raisio asuinpaikkana ihan persiistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minnepäin tie viei?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="minä";26953225]Riippuu siitä mihin muuttaa. Kaupungin vuokralähiö: perseestä, omakotialue: kelpais mulle[/QUOTE]

mut tässä olikin kysymys naisesta jolla ei oo miestä eikä lapsia, joten tuskinpa siihen omakotitaloon on varaa

.... tai oikeestaan sehän vois olla sinkkunaiselle erittäin hyvä veto, sillä rakentamisen aikana moni avioliitto mene karille ... Siitä vaan sit apajille :D

[QUOTE="vieras";26953279]mut tässä olikin kysymys naisesta jolla ei oo miestä eikä lapsia, joten tuskinpa siihen omakotitaloon on varaa

.... tai oikeestaan sehän vois olla sinkkunaiselle erittäin hyvä veto, sillä rakentamisen aikana moni avioliitto mene karille ... Siitä vaan sit apajille :D[/QUOTE]

Mistä päättelit ettei ole varaa? Ai niin, kaikki yh-äidit on palstan mukaan sosiaalipummeja :D

[QUOTE="minä";26953301]Mistä päättelit ettei ole varaa? Ai niin, kaikki yh-äidit on palstan mukaan sosiaalipummeja :D[/QUOTE]
Nainen, jolla ei ole miestä eikä lapsia, ei varmaan ole yh-äiti.

Asiaan. Raisio on ihan kiva, jos tykkää asua tienristeyksessä.

Raisiossa 20 vuotta asuneena totean ettei siinä mitään vikaa ole. Mutta kerrostaloalueille kuten keskustaan tai Vaisaareen en muuttaisi mistään hinnasta. Ennemmin pieni rivaritalo jostain Ihalasta tai Kuloisista, tai sinkkuna Turun keskustaan. Perheille Raisio on ihan hyvä paikka.

Se Ihalan alue taisikin olla ihan mukavaa? Ite asuin hetken aikaa Kerttulassa (?) ja ihan kauhea paikka, suoranainen slummi. Verta. paskaa ja kusta pitkin poikin rappukäytäviä päiväkausia ja kukaan ei siivonnut pois. Alakerran mies oli paskonut oman eteisen mattonsa päälle ja heittänyt maton sitte rappukäytävään.

Muuttaisin sinkkuna ehdottomasti Turun keskustaan, mieluiten Marttiin tai Aurajoen ympäristöön :) Port Arthur "Portsa" taitaa myös olla ihan mukavaa aluetta.

Älä muuta Pansio, Perno, Vaala, Lauste, Varissuo-alueille. Eikä Runosmäki, Patterinhaka, Härkämäki, Jyrkkäläkään ja Halinenkaan mitään parhaimpia taida olla...

Yhteistyössä