Onkohan tää nyt ihan oikein

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minna89

Jäsen
30.06.2009
227
0
16
Kertokaapas että onko ihan oikein että melkein 1v lapselle voi lähettää laskun sen omalla nimellä?Mielestäni alaikäiselle ei voi lähettää omalla nimellä jotain laskua ja vaatia maksamaan koska eihän noin pienellä ole edes tuloja..Alaikäisen laskut pitäisi mun tietääkseen tulla ihan vanhempien nimellä siihen asti kunnes on täysi-ikäinen..HUOM kirjakerho laskusta on kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja Shokeerattu Letkajenkka:
Jos puhut esim. lääkärilaskusta niin tulee automaattisesti aina potilaan nimellä.Vanhempana sä vain olet vastuussa siitä,että se tulee maksettua. =)

En puhu lääkärilaskusta vaan normaalista kirjakerho laskusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Minna89:
Jos puhut esim. lääkärilaskusta niin tulee automaattisesti aina potilaan nimellä.Vanhempana sä vain olet vastuussa siitä,että se tulee maksettua. =)

Jos se on tilattu lapsen nimellä niin laskukin tulee lapsen nimellä.Ei siinä mitään ihmeellistä ole.

Alkuperäinen kirjoittaja RakkauttaEnsiNäkemällä:

Kyllä meille lääkärilaskut tulee minun nimellä vaikka lasta olisin siellä käyttäny.

Mun mielestä toi on omituista.Meillä on aina tullut nimenomaan potilaan nimellä laskut.Miksi ne tulee sun nimellä?

Jos se on tilattu lapsen nimellä niin laskukin tulee lapsen nimellä.Ei siinä mitään ihmeellistä ole.

Olen tilannut sen omalla nimelläni mutta ne lähettää lapsen nimellä.Kuten Lasten oma kirjakerhokin tulee minun nimellä.

Olen tilannut sen omalla nimelläni mutta ne lähettää lapsen nimellä.
No mistäs ne sen lapsen nimen sitten siihen on ottaneet? Mä olen tilannut lapsen nimellä, ja laskut todellakin on hänen nimellään. :)

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:

Olen tilannut sen omalla nimelläni mutta ne lähettää lapsen nimellä.
No mistäs ne sen lapsen nimen sitten siihen on ottaneet? Mä olen tilannut lapsen nimellä, ja laskut todellakin on hänen nimellään. :)

No olen laittanut lapsen nimen mutta itseni maksajaksi.Ja tästä kirjakerhosta ei voi erota vaikka haluaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja RakkauttaEnsiNäkemällä:

Kyllä meille lääkärilaskut tulee minun nimellä vaikka lasta olisin siellä käyttäny.

Mun mielestä toi on omituista.Meillä on aina tullut nimenomaan potilaan nimellä laskut.Miksi ne tulee sun nimellä?

No en minä sitä tiedä. Kirjakerhon ja kaikki muutkin leffakerhon ym. laskut tulee minun nimellä vaikka kirjat ja leffat tulee lapsen nimellä.

kun liityimme kirjakerhoon,he kysyivät kumman nimellä haluavat lähetyksen-vastasin että omallani,ja kyllä on laskut ja lähetykset ollu aina mun nimellä(lasten oma kirjakerho)

Kerro äkkiä mikä kirjakerho se on,niin osaan varoa liittymästä ikinä.Yhdestä just vihdoin saanu taisteltua itseni irti ja suunnitelma on,etten koskaa enää haksahda noihin.Kirottuja ovat.

lasten oma kirjakerho... Tosin ei meillekään sieltä enää tule mitään, mutta joskus kun tuli niin kyllä ne mun nimellä tuli, siis laskut..

Kerro äkkiä mikä kirjakerho se on,niin osaan varoa liittymästä ikinä.Yhdestä just vihdoin saanu taisteltua itseni irti ja suunnitelma on,etten koskaa enää haksahda noihin.Kirottuja ovat.

Olen liittynyt tuohon hemmetin Satusiivet kirjakerhoon ja se oli iso VIRHE..Jos tuosta pääsen pois niin sinne en kyllä palaa enään..Lasten oma kirjakerhosta on tullut laskut ihan minun omilla nimillä.. :)

Olen liittynyt tuohon hemmetin Satusiivet kirjakerhoon ja se oli iso VIRHE..Jos tuosta pääsen pois niin sinne en kyllä palaa enään..Lasten oma kirjakerhosta on tullut laskut ihan minun omilla nimillä.. :)

Ok,eli sana kiertämään,ettei kannata ottaa osaa tuohon. :D Jos sua häiritsee se,että laskut tulee lapsen nimellä,ni ota yhteyttä asiakaspalveluun ja pyydä,että muuttavat sun nimen niihin.

8. Jäsenyyden päättyminen: Kerhosta voi erota milloin tahansa ilmoittamalla siitä asiakaspalveluumme. Liittymistarjousedun saaminen edellyttää 6 (kuuden) kuukauden yhtäjaksoista jäsenyyttä liittymispäivästä laskettuna. Mikäli jäsenyys halutaan lopettaa aiemmin, voidaan se tehdä maksamalla tutustumispaketin tuotteista tarjoushinnan ja jäsenhinnan välinen erotus. Myös kerholla on oikeus irtisanoa jäsenyys mm. maksuhäiriöiden tai liiallisten palautusten takia. Jäsenyys Satusiivet-kerhossa voi päättyä myös, kun asiakas haluaa jatkaa jäsenyyttä leikki-ikäisten Lasten Parhaat Kirjat -kerhossa.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Miksei siitä voi erota? :o

Siinä on joku 6kk yhtäjaksoinen jäsenyys liittymispäivästä laskettuna.
Vissii ainut kirjakerho mistä ei voi erota..Ihme touhua..Ja kyllä siitä on haittaa jos laskut eivät tule minun nimellä vaan lapsen.Ajatellen että jos joskus tulee sellainen tilanne ettei ole rahaa maksaa sitä laskua vielä niin sitten aletaan jo perintätoimistoon ilmottamaan yms..Raha kun ei välillä tipu puusta..

Yhteistyössä