Onkohan tämä normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Mä olen naimisissa ja meillä on yksi lapsi.

Mä rakastan mun miestäni, meillä on ollut vaikeuksia jotka on voitettu ja meillä menee sen vuoksi paremmin kuin koskaan.

Silti mulla tulee hetkittäin tunne että haluaisin kokea rakastumisen, ensisuudelman yms. uudestaan. Mä haluaisin kokea järisyttävää intohimoa.

En ole koskaan ollut muiden kuin mieheni kanssa. Pettää en voisi ikinä. En ole ihastunut kehenkään eikä ole erityisesti kiinnostuksen kohdetta. Se fiilis vain houkuttelee.

Olenko mä ihan sekaisin?

Meillä on kaksi lasta mutta muuten aika samanlainen tilanne.

Joskus aiemmin (niiden vaikeuksien aikaan) jopa "suunnittelin" (en vakavissani) täydellistä irtiottoa,tyyliin tili tyhjäksi ja pelkkä menolippu jonnekin kauas pois kaikesta,aloittaisin uuden elämän..
Nykyään ajattelen että uudesta rakastumisesta,ensisuudelmista ym haaveilu on "merkki" siitä että ei olla mieheni kanssa huomioitu toisiamme tarpeeksi. Suhdetta täytyy hoitaa jatkuvasti eikä kerran kuussa..

Älkää edes miettikö muita. Ajatelkaa kuinka hienoa se on, että ette ole jakaneet itseänne kenellekään muulle. Se on hieno juttu. Se on jotain erityistä, joka on vain miehesi ja sinun välilläsi. Minua kaduttaa, että kerkesi olla muita ennen miestäni. Olisi ollut niin hienoa, että olen ollut olemassa vain miehelleni, eikä kenellekään muulle olisi liiennyt muruakaan. Miehet kyllä arvostavat sitä... varsinkin nykyään. Muistakaa, että jos sen virheen tekee, että sen menettää, niin sitä ei enää ikinä saa takaisin.

Mä tein aikanaan sillee, että juttelin mun kumppanin kanssa siitä, millaista oli kun tutustuttiin, ihastuttiin ja rakastuttiin. Milloin suudeltiin ekaa kertaa ja miltä se tuntui jne
ja sitten mä huomasin, että muistan ne tunteet edelleen ja rakastuin uudelleen <3

Yhteistyössä