Onkohan tämä Savannan sisko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hissu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
No en ole, minusta vaan ihan hauskoja kuvia :D

joo tosi hauskoja sellasia kuvia missä äiti ja isi vähän nussii ja lapsi katsoo vierestä!! :O ja yks kuva jossa poika katsoo kun äitinsä ottaa itsestään alaston kuvia.. hyi en voi enemää katsoa rupee etomaan

No en tarkoittanut niitä. Vaan esimerkiksi tuota ehkä tahatonta paita-kuvaa jonka linkitin

Ensimmäinen kuva on aivan ala-arvoinen... Ei sitten enempää saanutkaan vedettyä mahaansa sisään? Ja jossain yleisessä vessaassa vielä ottanut kuvan? Sais hävetä

Ja tuo video pojasta joka luuli saavansa Xboxin. Sen äiti on maailman typerin ihminen!!

Musta kyllä näissä ei oo mitään hauskaa. Missään. Oon sit taas tosikko mutta ihan paska olo tuli. Ehkä tää sosiaaliala on tehnyt musta huumoritajuttoman kun saan nähdä tollaista oikeessa elämässä tarpeeks, kiinnosta enää mitkään muka-hauskat pilailukuvat. :|

Alkuperäinen kirjoittaja hippimamma:
En mä kyllä ymmärrä sitäkään näissä että vanhemmat jotka on gootteja tai muita eri tyylisiä ihmisiä, niin miksi se on niin paha jos lapsetkin puetaan samalla tavalla...

Tarkoitatko sitä kuvaa, jossa lapsella pitkä hame ja korsetti ja hansikkaat? Minusta sairasta, ei lapsen vaatteita ne.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei:
En mä kyllä ymmärrä sitäkään näissä että vanhemmat jotka on gootteja tai muita eri tyylisiä ihmisiä, niin miksi se on niin paha jos lapsetkin puetaan samalla tavalla...

Tarkoitatko sitä kuvaa, jossa lapsella pitkä hame ja korsetti ja hansikkaat? Minusta sairasta, ei lapsen vaatteita ne.

no ei kai tuo ole oikea kiristettävä korsetti :D Prinsessa ruususellakin on samantyylisiä vaatteita, eri väri vain :whistle:

Mulla ei toimi kajarit, mitä äiti sanoi tuossa videossa?

:(:(:(

Kävi niin sääliksi poikaa. Toinen raukka innoissaan ja annetaan ymmärtää saavansa pelin ja sit paketissa onkin vaatteita. Miten sairaita jotkut aikuiset voi olla, kun tollaisesta repii huumoria :(:(:(

Niin sydäntäsärkevää katsella tuota videota :(.
MIKSI oma äiti tekee lapselle tuollaista? Pojan silmistä kuvastuu miten NIIIIN pettynyt toinen on ja läski mamma vaan hirnuu vieressä. Kusipää!!

no ei kai tuo ole oikea kiristettävä korsetti :D Prinsessa ruususellakin on samantyylisiä vaatteita, eri väri vain :whistle:

Mutta ethän sinäkään pue lapsiasi kuten itsesi :D
Ja toi on ihan karseeta!

Alkuperäinen kirjoittaja c:
Mulla ei toimi kajarit, mitä äiti sanoi tuossa videossa?

:(:(:(

Kävi niin sääliksi poikaa. Toinen raukka innoissaan ja annetaan ymmärtää saavansa pelin ja sit paketissa onkin vaatteita. Miten sairaita jotkut aikuiset voi olla, kun tollaisesta repii huumoria :(:(:(

Poika ilmeisesti on toivonut saavansa x-boxin lahjaksi. Äiti sanoo että tiedäthän sinä ettei meillä ole varaa ostaa x-boxia, siksi sait talvivaatteita...

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Ja toi on ihan karseeta!

No jaa, kyllä mun lapsillakin on 60-70-luvun vaatteita kuten itselläni
:whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Ja toi on ihan karseeta!

No jaa, kyllä mun lapsillakin on 60-70-luvun vaatteita kuten itselläni
:whistle: :D

Mut useinmiten niillä on ihan trendikkäitä vaatteita ;) Ainakin mitä olen nähnyt... Ei isoja hattuja ja hameita kuten sinulla :) Mutta nättejä on tytöt jokatapauksessa, sama miten puet heidät.

http://www.youtube.com/watch?v=wxQNq7b7Dtk&NR=1

Tämä ensimmäinen video minkä oli veli laittanut youtubeen oli saanut aikaan melkoisen kohun. Tämä vitsi minkä tekivät paketilla oli tarkoitus olla opetus pojalle, kun oli käynyt urkkimassa lahjoja etukäteen ennen joulua. Ja siis kaverilta oli alkuperäinen laatikko. Tässä videossa veli esittelee kun ovat antaneet pojalle 20gb ja muutakin kivaa... Pahoittelee että katselijat suuttuivat ensimmäisestä videosta.