Onkohan tuo mun tuleva ex jotenkin läheisriippuvainen ja mitenköhän se tulee jatkossa toimeen ilman mua :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii kaikenlaista :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii kaikenlaista :)

Vieras
On alkanut vähän mietitityttää, että saa nähdä mitä mies tuumaa, kun huomaa, paljonko rahaa elämiseen menee. Minä olen tähän asti maksanut kaikki laskut aina kun jommankumman tilille on rahaa tullut, käynyt ruokakaupassa, mun rahoilla ja mies on vaan tehnyt töitä ja ollut. Sillä ei ole mikään järisyttävän suuri palkka, joten voi olla että tiukkaa tulee tekemään jatkossakin eläminen, kun joutuu maksamaan kahdesta lapsesta elarit ja vuokran, ruoat sun muut ihan itse kaikki.

Tuo läheisriippuvuutta taas epäilen, kun juteltiin viimeksi eilen ja yksi meidän eron syy on kun miehen mielestä me ei tehdä mitään yhdessä, no joo aika vähiin on jäänyt, kun mies on aina töissä ja mullakin on aika paljon töitä. Miehen sanojen mukaan pariskunnan pitäisi koko ajan pyrkiä toisen läheisyyteen ja sitä me ei kuulemma tehdä, elikkä meidän pitäisi harrastaa samoja juttuja, meillä pitäisi olla täysin samat kaverit, meidän vaan pitäisi olla kuin paita ja perse.
Yhden esimerkin mies tuossa kertoikin, eli viime kesänä kun mies oli pihalla tekemässä pihatöitä, niin minunkin olisi pitänyt koko ajan olla siellä miehen kanssa niitä töitä tekemässä, mutta minä hyväkäs olinkin sisällä. No kait minä sisällä olin kun olin tekemässä lapselle ruokaa sun muuta, niitä hommia kun on täällä sisälläkin, mutta eihän se käy, vaan mun olisi pitänyt pistää lapsi viltille pihalle ja tehdä niitä pihatöitä miehen kanssa yhdessä.
Kun mies on nukkumassa niin pitäisi olla koko ajan sen vieressä siellä ja seksiä harrastaa heti kun mies vain vähänkin haluaa, mutta jos minä haluan vaikka halin, niin eihän miehen sitä tarvi antaa, kun ei hän sitä juuri silloin halua. Usein kuitenkin ollaan istuttu tuossa olkkarin sohvalla ja minä olen hieronut miehen jalkoja kun ne on niin väsyneet, mutta auta armias, jos itse sitä pyytäisin, ei tule kuuloonkaan että koskee mun varpaisiin, nehän on likaiset.
Niin ja kun minä olen oman harrastuksen parissa, jota mies ei ollenkaan arvosta, 1-2 kertaa kuukaudessa, niin sehän on ihan kamala asia, kun minä olen poissa kotoa ja mies on joutunut olemaan koko päivän yksin.

On ehkä parempi että mä tuosta pääsen, saan harrastaa ihan rauhassa, eikä minua siitä syyllistetä.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Eipä tuo mies kuulosta läheisriippuvaiselle, vaan ennemminkin kontrolloivalle ja vaativalle.

No joo sitäkin, sen mielestä meidän vaan pitäisi olla koko ajan yhdessä kylki kyljessä, sitä on sen mielestä parisuhde, mutta toisaalta se ei ole itse valmis antamaan itsestään mitään. Miehen isä on todella kontrolloiva ja mies ei voi isäänsä sietää, mutta ei myöskään tajua, että hänessä itsessään on samoja piirteitä ja jos siitä huomauttaa niin suuttuu niin pahasti, että mököttää monta päivää. Ei siis kestä yhtään arvostelua. Tuli mieleen, että tää ero voikin olla lasten kannalta parempi ajatus, niin ettei noista tulisi yhtä kontrolloivia.

Yhteistyössä