H
Humpty
Vieras
Ruotsissa on vähiten suusyöpää teollisuusmaista.Lisäksi:valkoisessa nuuskassa on nitrosamiineja vain jotain 0,35 ppm kun taas amerikkalaisissa voi olla jopa 175 ppm.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun mies alkoi käyttää nuuskaa viime kesänä (sitä ennen käytti nikotiinipurkkaa). Mua ällöttää koko juttu, ja pelottaa että sille käy noin kuten kuvailitLimakalvot syöpyy ja tulee ties mikä syöpä. Mua kammottaa ajatus syövästä siksikin, että äitini kuoli syöpäään (joka ei kylläkään liittynyt tupakkatuotteisiin).
Mua ahdistaa miehen nuuskankäyttö, ällöttää, ja pelottaa sen terveyden puolesta. Mutta ei se välitä mun mielipiteistäni.![]()
Naapurimaassa on paljon nuuskan käyttöön liittyviä tutkimuksia, perehtykää niihin jos oikeaa tietoa etsitte. Ihan minkä tahansa nautintoaineen käyttö liiallisena/jatkuvasti voi aiheuttaa erilaisia terveyshaittoja. Ja täällä siis myös pussi nuuskaa silloin tällöin käyttävä nainen.
Nicoretet ei toimi palkitsevasti.Champix aiheuttaa itsemurhia ja on ehkä myös osallisena perhesurmissa.Viaton tupakkakasvi on paras jos sitä vaan ei polta.