Onks muilla miehiä, jotka KOKO AJAN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunteetonko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tunteetonko?

Vieras
haluis puhua tunteista ja kuulla että rakastan sitä joka helvetin päivä joka välissä? Ja jos ei saa pildee pariin päivään, alkaa tentata "etkö sä rakasta mua enää? enkö mä kiihota sua?"

Mä en vaan niinkun JAKSA!!!

Mä oon niin poikki kun aina pitäs jaksaa keskutella, tunteista keskustelu varsinkin stressaa. Ei mulla oo koko ajan jotain juteltavaa tunteista. pitääkö niitä samoja asioita sit jauhaa vai mitä se tarkoittaa? Myönnän että olen itse aika butch ja siks kai oon sitten nainut bitchin :(

mä en puhu muutenkaan tunteistani koskaan vaan vietän lähinnä sellaista yksinäistä luolaelämää ja mies antaa mun olla vaikka näkee että jostain päin tuulee.. todennut jo suhteen alkuvaiheessa että se multa tinttaaminen ja tai mulle tunteistaan lässyttäminen vain pahentaisi asiaa ja lukkiutuisin entisestään puhun sitten kun puhun... joten en todellakaan jaksas jos mies rupeisi vielä tinttaamaan päivästä toiseen rakastatko vai etkö?? vaan laittasin pihalle.

Ai kauheeta... en itse jaksais jaaritella samoja juttuja jokapäivä... Eli en jaksais :D Kyllä meidän suhteessa tunteet näytetään.. mutta ei me nyt sentään jaaritella ja jankuteta tollasia kokoaikaa :D

Yhteistyössä