Onneks mulla on teidät!

Kotiäiti Narniasta

Aktiivinen jäsen
14.01.2008
1 869
0
36
Mä olisin tullu hulluks tässä ehtoisin, jos täällä ei vois rupatella kaikkea teidän kans yömyöhään. Ja jostain syystä täällä ihmeesti on väkeä tosi pitkälle yöhön.

Mies tulee huomenna. On siis ollut siellä Jyväskylän ajoissa. Olen jotenkin aina niin surkeana, kun jään yksin lasten kans. Joku siinä ahdistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Minua täällä näin öisin pitää ekana hyvä seura ja tokana mun typerä vuorokausirytmini. :)

Välillä sitä miettii, että miten sekasin sitä on, kun täällä notkuu öisin eikämene nukkumaan mutta sitä ei vaan saa mentyä sinne sänkyyn. Vielä vaan kattoo sen "yhden avauksen". :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Alkuperäinen kirjoittaja urpo68:
heh täällä vaan tulee näköjään roikuttua jostain syystä =)

Kurkkasin sun profiilia.... Olet leski? Taisit jotain muuten mainita tuossa yhdessä ketjussa asiasta. Saanko kysyä, että mitä vaimollesi on tapahtunut ja koska olet jäänyt leskeksi?

Pitkäaikainen sairaus vei "Urpon" vaimon vuoden alussa. :(

Kurkkasin sun profiilia.... Olet leski? Taisit jotain muuten mainita tuossa yhdessä ketjussa asiasta. Saanko kysyä, että mitä vaimollesi on tapahtunut ja koska olet jäänyt leskeksi?

Syöpä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:

Pitkäaikainen sairaus vei "Urpon" vaimon vuoden alussa. :(

:(

jep näinhän siinä kävi ikävä kyllä..syöpä vei lopulta voiton

jep näinhän siinä kävi ikävä kyllä..syöpä vei lopulta voiton

Saanko vielä kysyä, että mikä syöpä? Miehelläni on hoidettu imusolmukesyöpä. Onneksi havaittiin ajoissa ja hoidot tehosi. Kontrollit on silti aina tosi pelottavia. :(

sun hyvää tarkoittava aloitus avuntarvitsijalle saa jatkoa edelleen.. e voi huonosti ja palstailee. Vain soittivat häkestä ja kysyivät jaksaako, vastasi että jaksaa... Toivottavasti mies siellä tajuaa että lanssille olisi nyt käyttöä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihmettelen, miten te Narnia ja Urpo olette aivan täysjärkisiä, itse oisin tullut varmasti ihan hulluksi tuossa tilanteessa.

no sanotaan et jos ei olis lapsia ollut tuossa niin olishan sitä varmaan kiipeillyt pitkin seiniä.mut niiden vuoksi/kanssa on pakko jaksaa ja kerätä aina voimansa ja edettävä elämässä.ei se auta ja vie ketään eteenpäin jos jää rypemään ja makaamaan tilanteeseen.

Yhteistyössä