Onnellinen parisuhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Onnellinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Onnellinen"

Vieras
Jonkun aikaa tätä palstaa lueskelleena, täytyy todeta itselleen, että minulla taitaa sittenkin olla ihan älyttömän hyvä ja onnellinen parisuhde. Nyt unohdan ne pienet asiat joista olen ollut tyytymätön ja iloitsen siitä, että minulla on niin mielettömän hyvä mies. Kyllä silmät on auennut, kun olen lukenut palstalaisten kurjista kohtaloista ja huonoista parisuhteista. On se niin ihana <3 <3 <3

Sama täällä. Mun mies on ihan täydellinen kaikkien naisten unelma (en kerro sille totuutta). :D
Mulla on ystäväpiirissäkin aika kauheita tapauksia, joten taitaa olla hyvin yleistä tuo, että naiset tyytyy kohtaloonsa ja luulee että miehet ja suhteet nyt vaan aina on niin surkeita ja muuta ei ole.

Täällä myös hyvä ja onnelinen parisuhde.:) :heart:
Onneksi löytyy myös meitä onnellisia pariskuntia.
Kyllä täällä palstalla on saanu lukea hirveistä ja onnettomista parisuhteista.:(

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24007341:
Kiitos :)
Sitä toivon minäkin ja toivon,että muillakin onni kestää ja sellainen löytyy jos ei ole vielä löytynyt.

Ja muista (en epäile juuri sinun suhdettasi, vaan kirjoitan yleisesti huom. :)) että suhteen pitääkin säilyä onnellisena, se on mahdollista ja huomioi ne merkit joita tällä palstalla valitettavan usein jätetään huomiotta.
Kun mies lyö ensimmäisen kerran, suhde on korjaamattomasti pilalla.
Kun mies pettää, luottamus on mennyt.
Kun mies jättää lapsen ja kodin hoidettavaksesi hän ei välitä ja kun alkoholi astuu kuvioon onni on astunut ulos suhteesta. Sama on tietysti naistenkin käytöksen suhteen.

Nää on niitä kulmakiviä jotka puuttuessaan syöksee vähitellen suhteen tuhoon ja joihin totuttaudutaan hitaasti eikä huomata enää missä mennään.
Palstalta tämän voi lukea, ihan joka päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24012944:
Viittaan hänen vanhempien suhteen PITUUTEEN, siihen että teinivuosista asti voi pitää yhtä saman kumppanin kanssa. Vai oletko sä vaihtanut miestä?

Riippuu vähän...kenestä puhut...
Mietin vain mistä tiedät kauanko mun appiukko ja anoppi ovat oleet yhdessä...

[QUOTE="toinen";24007188]Sama täällä. Mun mies on ihan täydellinen kaikkien naisten unelma (en kerro sille totuutta). :D
Mulla on ystäväpiirissäkin aika kauheita tapauksia, joten taitaa olla hyvin yleistä tuo, että naiset tyytyy kohtaloonsa ja luulee että miehet ja suhteet nyt vaan aina on niin surkeita ja muuta ei ole.[/QUOTE]

Miksihän et voi kertoa miehellesi olevansa sulle haluamasi kumppani? Kyllä minä olen kertonut naiselleni, että tunnen hänen olevan minulle juuri sellainen kuin haluankin. Pelkäätkö, että hän ei ole samaa mieltä sinusta?

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24013081:
Sori ei ollut tarkotus vihjailla, vaan olla positiivinen ja tsempata että suhteetkin voi kestää :)
Tunne sun "appivanhempasi" ja olen sukua "miehellesi" Mikä ei ollut tämän keskustelun pointti. Mutta palstalla käännetään positiivisetkin asiat negatiivisiksi.

kyllähä monetkin suhteet ovat pitkiä ja kestäviä. :)

[QUOTE="toinen";24007389]Ja muista (en epäile juuri sinun suhdettasi, vaan kirjoitan yleisesti huom. :)) että suhteen pitääkin säilyä onnellisena, se on mahdollista ja huomioi ne merkit joita tällä palstalla valitettavan usein jätetään huomiotta.
Kun mies lyö ensimmäisen kerran, suhde on korjaamattomasti pilalla.
Kun mies pettää, luottamus on mennyt.
Kun mies jättää lapsen ja kodin hoidettavaksesi hän ei välitä ja kun alkoholi astuu kuvioon onni on astunut ulos suhteesta. Sama on tietysti naistenkin käytöksen suhteen.

Nää on niitä kulmakiviä jotka puuttuessaan syöksee vähitellen suhteen tuhoon ja joihin totuttaudutaan hitaasti eikä huomata enää missä mennään.
Palstalta tämän voi lukea, ihan joka päivä.[/QUOTE]

Entäs sitten jos kokee että rakkauden tulee säilyä, mutta suhteessa kuuluu tulla ylä-ja alamäkiä eikä olla jatkuvasti vain ihanaa unelmaa?
Meillä mies on pettänyt, minä olen pettänyt, miehellä on ollut alkoholiongelma, mies on jättänyt lapsen ja kodin hoidettavakseni joskus ja silti olemme onnellisia yhdessä?
Nuo ongelmat liittyivät niihin kuuluisiin alamäkiin, menneitä aikoja ja ongelmia jotka on ratkaistu ja joita ei enää ole olemassa.

Sori ei ollut tarkotus vihjailla, vaan olla positiivinen ja tsempata että suhteetkin voi kestää :)
Tunne sun "appivanhempasi" ja olen sukua "miehellesi" Mikä ei ollut tämän keskustelun pointti. Mutta palstalla käännetään positiivisetkin asiat negatiivisiksi.

Huh....ahdistavaa...jos olisit fiksu, olisit pitänyt tämän omanan tietonasi. Tai kertonut ko henkilölle yksityisesti asiasta ja esitellyt myös itsesi.

miks noi appivanhemmat ja mies on lainausmerkeissä? tarkoittaako että eivät ole naimisissa mutta röppö käyttää noita virallisia termejä anyway?

[QUOTE="...";24013328]Huh....ahdistavaa...jos olisit fiksu, olisit pitänyt tämän omanan tietonasi. Tai kertonut ko henkilölle yksityisesti asiasta ja esitellyt myös itsesi.[/QUOTE]

Mun mielestä myös olisi ollut hieman mukavampi,että olisi kyseinen ihminen voinut pitää asiat omana tietonaan alunkinperin tai sitten esitellä itsensä yksityisviestillä jne...
Nooo mutta onhan se kiva toisten henkilökohtaisia asioita levitellä palstalla.
(mä kun luulin,että voin itse antaa itsestäni ja suhteestani julki mitä haluan.. )

Kun mies jättää lapsen ja kodin hoidettavaksesi hän ei välitä

tuossapa tuo meidän parisuhteen huono puoli, kovin yksipuolista tämä elämä, silti saisi kyllä imeä ja syvään ja usein.... ehkäpä muutama vuosi menee lapset vähän kasvaa ja huomaankin että olen jo niin katkeroitunut etten enää halua jatkaa.... ja en jaksa asiasta miehen kanssa jankata hänen kuuluisi ymmärtää itse!!

Meillä lapset ja koti ovat olleet aina minun hoidettavanani ja mies on tehnyt pitkää työpäivää. Se järjestely on ollut juuri meille sopiva. Nyt kun lapset ovat jo isoja, olen voinut harrastaa mielin määrin eikä tässä ole mitään syytä katkeroitua. Ei kaikkien perheiden tarvitse toimia samalla tavalla.

[QUOTE="toinen";24007389]Kun mies jättää lapsen ja kodin hoidettavaksesi hän ei välitä ja kun alkoholi astuu kuvioon onni on astunut ulos suhteesta.
[/QUOTE]

Tämä kohta pysäytti minut. En ole onnelliseksi pitkään aikaan suhdettamme kuvannutkaan, mutta olen aina pitänyt miestä vastuullisena ja kunnollisena. Viime aikoina on ilmennyt asioita, joiden perusteella en ole enää varma mistään.

Yhteistyössä