V
vierailija87
Vieras
Mulla oli viimeiset kuukautiset 25.11. Ja normaalit oli. Nyt sitten 27.12 tein positiivisen raskaustestin, haalea plussan mutta plussa kuitenkin. Ajauduin nyt sitten 5.1 gynekologille kun sain alavatsa kipuja. Olin luullut että viikkoja on kasassa 6 mutta ultrassa paljastui ettei kohdussa näy kuin sikiö pussi ei muuta ei edes ruskuais pussia. Ei sikiö kaikua. Totesi minulle et hedelmöittyninen tapahtunut myöhemmin että seurataan mutta miten on mahdollista että yli viikko sitten plussasin ja vielä ei näy mitään. Vain tosiaan se pussi joka on tyhjä. Onko sinne mukaan vielä mahdollista jotain tulla vai mitä tässä pitäisi ajatella.onko kokemuksia?