Oon harrastanut seksiä poikaystävän naimisissa olevan kaverin kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No tietääkö se vaimo niistä? En tiedä... Kuulostaa aika mulkulta... Kukaan ei tietenkään voi kertoa miten sun poikaystävä asiaan reagoi... Luulen, että pistää välit poikki jompaan kumpaan, joko sinuun tai kaveriinsa. Ja mitä siihen vaimoon tulee... Ennemmin asia kai kuuluisi hänelle?

En osaa kyllä yhtään sanoa, kertoisinko itse. Ainakaan enää tossa vaiheessa. Tietysti jos asia kovasti painaa niin kai se on kerrottava. :/

Mä en kuitenkaan jaksa uskoa, että hän pistäisi välejä poikki kumpaankaan. Hän tietää, että kaverinsa on joskus pettänyt.
Mutta onko se, että tyttöystävä on joskus harrastanut seksiä ukkomiehen kanssa, syy jättää tämä?

Ja vaimo ei tiedä.

[QUOTE="vieras";22728031]Äh, unohda kertominen ja keskity nykyiseen suhteeseen.[/QUOTE]

Ehkä mä mietin liikaakin, koska musta tuntuu, et suhteen täytyy rakentua rehelliselle pohjalle, eli tällaista ei saisi salata.
Jos kyseessä ei olisi miehen (naimisissa oleva) kaveri, en murehtisi.

mä olen aivan varma, että hän ei järkyttyisi tiedosta, että olen ollut ukkomiehen kanssa. Ollaan puhuttu näistä asioista monesti. Eihän se tietenkään mikään kiva juttu ole, mutta ei nyt ihan jättämisen syykään..

[QUOTE="vieras";22728163]Mä taas en haluaisi kuulla, ettei mieheni arvosta avioliittoa sen vertaa, että pysyisi naimisissa olevien sängyistä poissa. Onhan se arvomaailma tavallaan pohjana omalle tulevalle avioliitollekin.[/QUOTE]

Eikö ihmiset tee virheitä?

Älä kerro. Oikeastaan sulla ei ole oikeutta kaataa koko paskaa miehesi päälle. Sun osasi on kärsiä omassatunnossasi tuo pettämiskuvio lopun elämääsi, ei pilata miehenkin elämää. Älä siis kerro vaikka se sinua saattaisikin helpottaa. Ota opikses, äläkä enää milloinkaan tee samanlaista virhettä!

Älä kerro. Oikeastaan sulla ei ole oikeutta kaataa koko paskaa miehesi päälle. Sun osasi on kärsiä omassatunnossasi tuo pettämiskuvio lopun elämääsi, ei pilata miehenkin elämää. Älä siis kerro vaikka se sinua saattaisikin helpottaa. Ota opikses, äläkä enää milloinkaan tee samanlaista virhettä!

Onkohan asia oikeasti näin?
Mulla on enemmän huono omatunto siitä, että olen epärehellinen miehelleni, kuin että olen ollut osallisena pettämisessä.
Huoh. Onneksi tässä on joulu aikaa miettiä.

Anteeksi!Mulla lukutaito taas täys nolla. Et siis pettänyt poikaystävääsi, mutta älä sittenkään kerro. Se mielikuva kummittelee poikakaverisi verkkokalvoilla joka tapauksessa vielä pitkään!

Mulla on vaan sellainen olo, että olen epärehellinen. Varsinkin, kuten aiemmin jo mainitsin, me ollaan tästä asiasta sen verran puhuttu, että poikaystäväni tietää meillä olleen viestittelyä yms, mutta ei tiedä, että se oikeasti johtikin johonkin.

Tietenkään en halua pahoittaa hänen mieltään! Ajattelin vaan, että tämä on asia, joka olisi hyvä kertoa, ei muuta.

No mit helvetin merkitystä sillä nyt enää on?? Anna jo olla, tapahtunu mikä tapahtunu ja parempi että ei kaikkee niin yksityiskohtaisesti omasta entisestä elämästään kerro. Mitä ihmettä sillä voittaa??

[QUOTE="mä";22728311]No mit helvetin merkitystä sillä nyt enää on?? Anna jo olla, tapahtunu mikä tapahtunu ja parempi että ei kaikkee niin yksityiskohtaisesti omasta entisestä elämästään kerro. Mitä ihmettä sillä voittaa??[/QUOTE]

Ei sillä mitään voitakaan.
Sitä rehellisyyttä mä tässä vaan mietin.

no, teit typerästi ja teet typerästi kun läväytät sen hänen mieleensä. viet luottamusta pois todellakin, älä ainakaan itse haaveile luottamuksellisesta suhteesta kertomisen jälkeenkään. Pahoitat mielen peruuttamattomasti, sehän on selvää.

Eli siis, onko enemmistö nyt sitä mieltä, et jos kerron, se on väärin?
Eikö kukaan ole sitä mieltä, et mun pitäisi kertoa ja olla rehellinen?

Minä olen sitä mieltä.

Tällä palstalla ihmeen usein saa näitä "älä kerro jos oot pettänyt koska pilaat vaan toisen mielen".Eli rehellisyyttä ei vaalita vaan omaa napaa tuijotellaan.
Vaikka kuuluisi menneisyyteen niin on minusta ihan hyvä kertoa.

Minä olen sitä mieltä.

Tällä palstalla ihmeen usein saa näitä "älä kerro jos oot pettänyt koska pilaat vaan toisen mielen".Eli rehellisyyttä ei vaalita vaan omaa napaa tuijotellaan.
Vaikka kuuluisi menneisyyteen niin on minusta ihan hyvä kertoa.

Rehellisyyttä on kertominen minusta:)
Ei nyt oo kyse mun omatunnosta, vaan meidän suhteesta, ja siitä, et mun mielestä sen tulee perustua siihen, et ollaan rehellisiä:)

Yhteistyössä