Oon ollut 10 vuotta (about) YH, enkä oo sinä aikana esitellyt lapselleni yhtäkään miestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "viveka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei kai kenestäkään voi tuon perusteella mitään kovin syvällistä luonneanalyysiä antaa? :D

Mä ehkä vähän ihmettelen. Meinaan että tunnen tasan yhden ihmisen, joka on ollut 10v ilman parisuhdetta. Mun mielestäni se on siis melko harvinaista ja siksi moista saattaisin vähän ihmetellä. Mutta en mä sen enempää kyllä sanottavaa keksi.

No ei kai kenestäkään voi tuon perusteella mitään kovin syvällistä luonneanalyysiä antaa? :D

Mä ehkä vähän ihmettelen. Meinaan että tunnen tasan yhden ihmisen, joka on ollut 10v ilman parisuhdetta. Mun mielestäni se on siis melko harvinaista ja siksi moista saattaisin vähän ihmetellä. Mutta en mä sen enempää kyllä sanottavaa keksi.

On mulla ollut pari miestä tänä aikana, sellasia hauskanpitomiehiä :D. Mutta ei mulla oo niitä ollut tarvetta kotiini raahata.

[QUOTE="viveka";23507081]On mulla ollut pari miestä tänä aikana, sellasia hauskanpitomiehiä :D. Mutta ei mulla oo niitä ollut tarvetta kotiini raahata.[/QUOTE]

Niin kyllähän sitä on voinut miehiä olla ilman sitä parisuhdetta. :D Eikä niitä hauskanpitomiehiä todellakaan esitellä lapsille.

[QUOTE="viveka";23507252]Hitto, vedit voiton. :)[/QUOTE]

:D En siis pidä sinua mitenkään kummajaisena :) Mä esittelen uuden miehen lapsilleni vasta sitten, kun olen varma siitä, että haluan seurustelusuhteen sijasta parisuhteen. Toistaiseksi seurustelusuhteet ovat riittäneet.

Eroaako yh tilanne jotenkin ydinperheen tilanteesta. Lapset tosin on pieniä, mutta en ole heille koskaan esitellyt "uusia" miehiä. Miksi jonkun parisuhdetilanteesta pitäisi olla jotakin mieltä, eikö ne ole aika yksityisasioita?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23507294:
:D En siis pidä sinua mitenkään kummajaisena :) Mä esittelen uuden miehen lapsilleni vasta sitten, kun olen varma siitä, että haluan seurustelusuhteen sijasta parisuhteen. Toistaiseksi seurustelusuhteet ovat riittäneet.

Hyvä ettet. :)
Tätä palstaa lukiessa alkaa joskus tuntea itsensä ihan friikiksi, vaikka tietää järjellä että on sieltä järkevämmästä päästä tätä otantaa. ;)

[QUOTE="viveka";23507551]Harvemmimpa ydinperhe-vaimokkeet varmaan niitä uusia miehiä muutenkaan tuo kotiin näytille, vai? En ymmärtänyt sun kommenttia. :D[/QUOTE]

Niin en pidä mitenkään kummallisena että ihminen ei kokoajan tähtää uuteen suhteeseen oli hän vakavasti otettavassa parisuhteessa tai ei. Paljonhan on ihmisiä jotka eivät esim. osaa ero ennen kuin heillä on uusi suhde, yksin oleminen pelottaa.

Tiedän paljonkin yksinhuoltajia, jotka eivät halua uuttaa vakvaa suhdetta, heillä voi joskus olla miehiä, mutta miksi esitellä heitä lapsille tai perheelle. Ihmisissä on niitä jotka haluaa kuuluttaa jokaisen ihastumisen kokomaailmalle, myös lapsille tai esim. sinkkuna tuoda näytille suvulle tai ystäville sekä niitä jotka antavat suhteen kehittyä rauhassa ja kertovat siitä vasta sitten jos on jotakin kerrottavaa.

Sitä en tiedä miten nuo juuri yh:hin liittyvät. Ehkä yksinhuoltajissa on enemmän niitä jotka ovat valmiita vaihtamaan suhdetta tai ovat rakastuneet rakastumisen tunteeseen, mutta löytyy heistä myös niitä jotka etsivät sitä "oikeaa".

[QUOTE="viveka";23507587]Hyvä ettet. :)
Tätä palstaa lukiessa alkaa joskus tuntea itsensä ihan friikiksi, vaikka tietää järjellä että on sieltä järkevämmästä päästä tätä otantaa. ;)[/QUOTE]
Mä tunnen useammankin lesken ja eronneen, joilla lapsilukumäärä on täynnä eikä mitään tarvetta hommata lapsilleen uutta isukintapaista. Melko itsenäisiä naisia, joilla sekä palkkapussi että porakone pysyvät hyvin kädessä. Seurustelevat kyllä, mutta eivät halua sotkea lastensa elämää tältä osin. Eivätkä kyllä omaansakaan :D

[QUOTE="viveka";23507551]Harvemmimpa ydinperhe-vaimokkeet varmaan niitä uusia miehiä muutenkaan tuo kotiin näytille, vai? En ymmärtänyt sun kommenttia. :D[/QUOTE]

Onhan niitäkin tapauksia aina että lapset tietää äidin/isän uudesta suhteesta huomattavastikin ennemmin kuin puoliso :D

Sitä en tiedä miten nuo juuri yh:hin liittyvät. Ehkä yksinhuoltajissa on enemmän niitä jotka ovat valmiita vaihtamaan suhdetta tai ovat rakastuneet rakastumisen tunteeseen, mutta löytyy heistä myös niitä jotka etsivät sitä "oikeaa".

On myös niitä jotka eivät halua parisuhdetta eivätkä todellakaan etti sitä oikiaa. Joillakin on jotenkin ihmeellinen käsitys, että kyllä kaikilla pitää olla parisuhde.

Tuota tummennettua kohtaa kyllä ihmettelen. Miten tuohon muka vaikuttaa onko yh vai ei?

On myös niitä jotka eivät halua parisuhdetta eivätkä todellakaan etti sitä oikiaa. Joillakin on jotenkin ihmeellinen käsitys, että kyllä kaikilla pitää olla parisuhde.

Tuota tummennettua kohtaa kyllä ihmettelen. Miten tuohon muka vaikuttaa onko yh vai ei?

No joo tuohon lauseeseen olisi voinut vielä lisätä Ehkä yksinhuoltajissa on enemmän niitä jotka ovat valmiita vaihtamaan suhdetta tai ovat rakastuneet rakastumisen tunteeseen, mutta löytyy heistä myös niitä jotka etsivät sitä "oikeaa" tai sitte eivät etsi tai halua parisudetta. Sitä yritin kyllä selittää aiemmin että nuo asiat ei minusta ole mitenkään liitettävissä sinkkuuteen, yksinhuoltajiin, leskeyteen, parisuhteeseen tms.

Yhteistyössä