V
"viveka"
Vieras
Mitähän te musta keksitte sanoa??? =)
Tuli tosta toisesta ketjusta mieleen kysyä tätä asiaa, ihan uteliaisuudesta.
Tuli tosta toisesta ketjusta mieleen kysyä tätä asiaa, ihan uteliaisuudesta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei kai kenestäkään voi tuon perusteella mitään kovin syvällistä luonneanalyysiä antaa?
Mä ehkä vähän ihmettelen. Meinaan että tunnen tasan yhden ihmisen, joka on ollut 10v ilman parisuhdetta. Mun mielestäni se on siis melko harvinaista ja siksi moista saattaisin vähän ihmetellä. Mutta en mä sen enempää kyllä sanottavaa keksi.
Niin kyllähän sitä on voinut miehiä olla ilman sitä parisuhdetta.Eikä niitä hauskanpitomiehiä todellakaan esitellä lapsille.
Juuri näin.Niin kyllähän sitä on voinut miehiä olla ilman sitä parisuhdetta.Eikä niitä hauskanpitomiehiä todellakaan esitellä lapsille.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23507236:Juuri näin.
Ja ap:lle...pistän paremmaksi, mä en ole 18:aan vuoteen esitellyt lapsilleni uusia miehiä.
Eroaako yh tilanne jotenkin ydinperheen tilanteesta. Lapset tosin on pieniä, mutta en ole heille koskaan esitellyt "uusia" miehiä. Miksi jonkun parisuhdetilanteesta pitäisi olla jotakin mieltä, eikö ne ole aika yksityisasioita?
Mulla tuli sellanen mieleen, et sitten et ilmeisesti halua kehittää suhdetta parisuhde-tasolle.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23507294:En siis pidä sinua mitenkään kummajaisena
Mä esittelen uuden miehen lapsilleni vasta sitten, kun olen varma siitä, että haluan seurustelusuhteen sijasta parisuhteen. Toistaiseksi seurustelusuhteet ovat riittäneet.
Sitä en tiedä miten nuo juuri yh:hin liittyvät. Ehkä yksinhuoltajissa on enemmän niitä jotka ovat valmiita vaihtamaan suhdetta tai ovat rakastuneet rakastumisen tunteeseen, mutta löytyy heistä myös niitä jotka etsivät sitä "oikeaa".
On myös niitä jotka eivät halua parisuhdetta eivätkä todellakaan etti sitä oikiaa. Joillakin on jotenkin ihmeellinen käsitys, että kyllä kaikilla pitää olla parisuhde.
Tuota tummennettua kohtaa kyllä ihmettelen. Miten tuohon muka vaikuttaa onko yh vai ei?