oon tosi lapsellinen, mutta en periaatteestakaan vastannu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChEERS

Aktiivinen jäsen
08.11.2008
1 145
0
36
yhdelle kaverille puhelimeen.

sille on sanottu monta kertaa, et 19-20 on pojan iltatoimien aika ja sillon en vastaa. ja eikös tää kaveri soita joka kerta niihin aikoihin?

kaiken kukkuraks se renkuttaa jonkun 7 puhelua putkeen :headwall:

ja mulla on puhelin piippauksella, et ei sillee häiritse et se sois, mut mua ärsyttää ihan suunnattomasti :ashamed:

ahdistaa kun aina pitäis olla tavotettavissa ja sit se, et mä kyllä nään et se on soittanu mulle ja soitan varmana takas ku ehdin, et EI TARTTE SOITTAA 7 KERTAA PERÄKKÄIN!! |O :ashamed:

(niin se siis soitteli tohon aikaan kun laitoin pojalle iltapalat yms mut tuli nyt mieleen kun soitin sille takas ja se piti kauheen saarnan siitä et en taas vastannu..)

On tää kännykkäaikakausi tosiaan johtanuit siihen, että ihmiset kamalasti loukkaantuu ja vetää herneitä nenään, jos ja kun joku ei vastaa, saatika soita takaisin myöhemmin. On se huvittavaa, ettei siihen kapulaan saisi olla vastaamatta, jos siltä tuntuu. Huh. Olen meinaan itsekin saanut ihan rautalangasta vääntää joillekin, etten halua olla mikään päivystävä puhelinvastaaja... Olen vapaa valitsemaan haluanko jutella vaiko enkö? Ei aina edes huvita jutella, vapaa-aika kun on vähissä muutenkin, ja silti jotkut roikkuis aina 40 minuuttia luurissa, niin kyllä meinaa känny lentää siinä vaiheessa ja tosi kauas... :D Kuulemisiin!;)

Ei toi ole ollenkaan lapsellista. Olet sanonut sille mihin aikaan olet tavoitettavissa ja sillä sipuli. Itse teen myös noin ettei meillä vastata puhelimeen illalla enää tietyn kellon ajan jälkeen siitä syystä, että kaikki normaalit asiat kyllä ehtii puhumaan vaikka seuraavana aamunakin. Mulla on muitakin tilanteita milloin en vastaa esim. kylässä, kaupassa, vieraiden ollessa käymässä. Kunpa toisetkin ihmiset pikkuhiljaa ymmärtäis, että se jos omistaa matkapuhelimen ei tarkoita sitä, että pitää olla 24/7 tavoitettavissa. Kännykkään voi edelleen vastata silloin, kun haluaa. Ei kukaan ennenkään velvoittanut, että kaikki kotipuhelimen omistajat olis kotona päivystämässä jos joku sattuu soittamaan tai että niillä olis vähintään vastaaja päällä. Muakin ärsyttää tollanen ja sit kun tosiaan pitää soittaa tuhat kertaa peräkkäin ihan kun siitä ekasta kerrasta ei jo näkis kuka on soittanut ja soittaa halutessaan itse takasin. Ja miksei ihmiset vaikka sit laita viestiä jos ei puhelimella saada yhteyttä niin niille voi vastata takaisin kun parhaiten sopii. Mulla kanssa äänetön tai piippaus silloin, kun on omasta mielestä paha puhua puhelimessa.

No ei ollut lapsellista! Mä vihaan sitä että joku soittaa monta kertaa putkeen, kun ei ekasta kerrasta usko etten vastaa. Ja aina joku kysyy, että miksi et muka voi vastata :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
No ei ollut lapsellista! Mä vihaan sitä että joku soittaa monta kertaa putkeen, kun ei ekasta kerrasta usko etten vastaa. Ja aina joku kysyy, että miksi et muka voi vastata :kieh:

On muuten pikkasen ärsyttävää |O

Eri asia jos on joku todellinen hätätilanne, mutta kun lopulta pääset vastaamaan, ja puhelimesta kuuluu että "Ooks pahassa paikassa, ihan muuten vaan soittelin", niin tekisi mieli heittää luuri seinään :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:

On muuten pikkasen ärsyttävää |O

Eri asia jos on joku todellinen hätätilanne, mutta kun lopulta pääset vastaamaan, ja puhelimesta kuuluu että "Ooks pahassa paikassa, ihan muuten vaan soittelin", niin tekisi mieli heittää luuri seinään :kieh:

Jep, ja mun siskoilla on tapana soittaa aina kerran, ja sitten mun pitäisi soittaa heille. Mä en enää edes soita, ottaa niin paljon tuollainen tapa päähän.

Mua ärsyttää kun jotkut soittaa juurikin niin kauan, että vastaat :kieh:
En mä ainakaan vastaa aina, jos puhelin soi..jos ei oo sellanen olo, että puhuttaa :whistle:

no tää mun kaveri kysyy aina äkäsesti, et mikset vastannu. huokaan ja sanon tylysti, et koska mä olen sulle sanonut etten siihen aikaan vastaa ja itseasiassa mun ei olis pakko vastata enää ikinä. mutta kun kerran kysyt, niin oltiin saunassa (esim). niin siihen tää tiuskasee, et "seliseli,niin varmaan"
hitto oon meinaa lukuisia kertoja paiskannu tälle tyypille luurin korvaan, sillä ei oo mitään tajua siitä koska mulle voi soitella, helppo sen on kännipäiten renkuttaa baarista kolmelta yöllä keskellä viikkoo, mut ei tarvii voihkia et miks mä en vastaa :headwall:
jos ei sitä maalaisjärki kerro, niin ei sitten puhuta. :kieh:

:o hui. Kyllä minulle sais joka päivä joku suuttua. En mä nyt läheskään aina kerkee vastaamaan. Onneksi minulla on ymmärtäväisiä kavereita.
Ja voihan sitä lähettää viestiäkin =)

Yhteistyössä