oon varmaan pettäny (mun) miestä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miie

Vieras
mulla on ollu monta vuotta suhde mieheen sellanen on-off juttu tai ainakin mun puolesta ollut juurikin sitä. no tää mies on halunnut olla enemmänkin varsinkin alussa halusi seuustella mun kans ja tein sille selväksi että en todellakaan halua sen enkä kenenkään muun kans.
mut jotenki tää juttu on jatkunu jo tossi kauan ja aina välillä oon ollu tosi ihastunu siihen ja välillä todella kyllästynyt.

ja mulla on ollu muita juttuja ja jotenkin ajattelin että hänelläkin olisi ollut... no ilmeisesti ei ole ollut !?! yhden kerran olen laittanut koko jutun poikki toisen miehen takia ja no se on ollut tosi pettynyt ja petetty??? ollaan siis joskus sovittu ettei olisi muita mutta jo kohta puhuttu että saa niitä olla ja nyt ilmeisesti oon tehny jotain väärää ku mullahan niitä ollut...

no nyt taas oon niin ihastunu siihe että voisin perheen perustaa mut en tiiä pitäskö mun kertoo näistä... joo ja sitten sitä perhettä ei tulisi.. mut mä en tiedä pitäskö ajatella vaan itteensä vai myös sitä miestä ja kertoo jotain todella loukkaavaa.. joka varmaan romuttais sen ajatukset naisista.. ainakin minusta.. vai pitäiskö vaan elää tätä hetkee.. ku on hänkin muhun rakastunut... Enkä mä oo kusipää oon ehkä ollu??

haluaisin nyt jotain enemmän tän miehen kasn mut en tidä voinko nuiden juttujen takia toisten miesten ketä mulla on ollu. Luulin että miehelläki ois ollu vaan eipä ollut. voinko nyt sitte mistään perheestä haaveilla

Jos olet ihan oikeasti elänyt oletuksessa, että ette vielä elä vain toisillenne, niin siiten sille ei voi mitään. Voit vaikka avata keskustelun sanomalla, että "Aloitetaanko nyt puhtaalta pöydältä niin, että meidän elämiin ei enää muita suhteita tule näillä näkymin, ja elämmee tästä eteenpäin yksinomaan toisillemme? Minä tarvitsen yksiselkoisen vastauksen.". Mikäli mies ihan oikeasti kuvittelee, että olet jo elänyt yksinomaan hänelle, niin siinä tapauksessa kannata kyllä varmaan reippaasti avata suu, ja sanoa, että olet tainnut elää hieman erilaisessa ymmärryksessä asian suhteen syystä jonka olet tässä sellittänyt, etkä tietenkään olisi niin toiminut, mikäli olisit tiennyt asian oikean laidan, ja voitteko aloittaa puhtaalta pöydältä...

Hui jotenkin ajattelin että ap olisi paljonkin nuorempi. En ole hetkeen vaikeampiselkoista tekstiä sitten lukenutkaan. Tai vaikeammin seurattavaa.

kysymykseen en osaa vastata. Eikö olekkin hyvä juttu?