B
Boobabe
Vieras
Mitään raukkoja ole.Voi noita eukkoraasuja kun eivät tajua ottaa kunnon miestä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitään raukkoja ole.Voi noita eukkoraasuja kun eivät tajua ottaa kunnon miestä!
Voi noita eukkoraasuja kun eivät tajua ottaa kunnon miestä!
Mitä ihmettäSaara, ikuinen kakkonen ja ihan syystäkin...
Josko nyt loppuis toi median hehkutus. Saara vaan ei ole tähtiainesta, jotain puuttuu. Taustalaulaja, coverilaulaja jne ihan ok, mutta ei hänestä tule isoa staraa. Tää nyt on vaan mun mielipide ja ehkä muutaman muunkin, kun ei tytöstä ole vieläkään mitään tähteä tullut
Jep. Voi kaikkiaan olla, että saaran kannalta kakkossija oli parempi vaihtoehto, kun jää kuitenkin enemmän omaa vapautta päättää tekemisiään.Tavallaan tosi hyvä että Saara uskaltautui lähteä Suomen kamaralta kokeileen siipiään. Ymmärrykseni mukaan ongelma Suomessa ei ollut laulutaidoissa, vaan että Saara halusi sinnikäästi mennä omaa polkuaan (mm. Kiinan kielinen levy) - ja se tyyli ei sopinut levy-yhtiöille.
Aika näyttää jotuuko Saara luopumaan "prisessa popistaan" jota haluaisi esittää. Kilpailussahan laulut on covereita. Ei niitä kappaleita joita Saara ehkä oikeaan repertuaariinsa, omaansa siis, haluaisi. Innostuuko brittilevy-yhtiöt enemmän Saaran omasta tyylistä - vai onko vastaanotto sama kuin suomessa? Saara joutuu ehkä antamaan vähän periksi periaatteistaan ja tekemään musikkia jota kuunteleva yleisö ja samalla levy-yhtiöt haluaa.... aika näyttää...
Saara, ikuinen kakkonen ja ihan syystäkin...
Josko nyt loppuis toi median hehkutus. Saara vaan ei ole tähtiainesta, jotain puuttuu. Taustalaulaja, coverilaulaja jne ihan ok, mutta ei hänestä tule isoa staraa. Tää nyt on vaan mun mielipide ja ehkä muutaman muunkin, kun ei tytöstä ole vieläkään mitään tähteä tullut
Oikein hyvin. Onneksi tässä maailmassa vielä saa sanoa oman mielipiteensä, eikä ole pakko toistaa papukaijana suvisten ainoaa sallittua "totuutta".Miten sinä ylipäänsä pystyt elämään tässä maailmassa, kun et voi mahduttaa ihmisiä omaan ahtaaseen muottiisi?
Miten helvetissä saat "suvikset" ja faktat sekoitettua siihenkin, tarvitseeko joku nainen miestä vai ei..?Oikein hyvin. Onneksi tässä maailmassa vielä saa sanoa oman mielipiteensä, eikä ole pakko toistaa papukaijana suvisten ainoaa sallittua "totuutta".
Koska on vain yksi sallittu totuus, eli sen mukaan homostelu on tervettä.Miten helvetissä saat "suvikset" ja faktat sekoitettua siihenkin, tarvitseeko joku nainen miestä vai ei..?
Ei se ole mikään "sallittu" totuus, vaan ihan yksinkertainen fakta. Mielipiteitä sinulla toki saa olla, mutta älä puhu niistä totuutena. Ymmärtänet eron.Koska on vain yksi sallittu totuus, eli sen mukaan homostelu on tervettä.
Mun mielestä se ei edelleenkään ole tervettä, ja onneksi saan vielä sanoa sen ilman sensuuria.
Millähän perusteella sun fakta olisi parempi kuin mun?Ei se ole mikään "sallittu" totuus, vaan ihan yksinkertainen fakta. Mielipiteitä sinulla toki saa olla, mutta älä puhu niistä totuutena. Ymmärtänet eron.
Ei se ole mikään "mun fakta" vaan ihan yleisesti tunnustettu tosiasia. Homous ei ole sairaus. Fakta.Millähän perusteella sun fakta olisi parempi kuin mun?
Pst, se poikakin on homoseksuaali.![]()
Siis apua, mä en ole oikeasti nähnyt noin romanttista kuvaa pitkään aikaan.Tekis mieli teettää vaikka juliste noista, vaikkei niistä pari tulisikaan.
Kyllä se vaan on kaunista kun on mies ja nainen. Siinä on juhlavuutta, arvokkuutta ja tunne että asiat menee oikein. Nainen-nainen ja mies-mies on maailman tylsintä.
? Juuri ennen x-factoria oli vuosien parisuhteessa naisen kanssa mut se nainen lemppas sen. Matt on bisse vähintään.Pst, se poikakin on homoseksuaali.
Just viime viikolla soitin tuota mun muksuille kun tuo on klassikko. Toinen nauroi mutta toinen yritti pysyä vakavana.
Oot säkin pimee päästäs...Kaikkein paras suhde on olla sinkku mut jos on pakko olla joku niin sitten lesbo. Miehille paras suhde on kuolema.![]()
Siis apua, mä en ole oikeasti nähnyt noin romanttista kuvaa pitkään aikaan.Tekis mieli teettää vaikka juliste noista, vaikkei niistä pari tulisikaan.
Kyllä se vaan on kaunista kun on mies ja nainen. Siinä on juhlavuutta, arvokkuutta ja tunne että asiat menee oikein. Nainen-nainen ja mies-mies on maailman tylsintä.
Eli sulle juhlavuutta, arvokkuutta ja tunteen, että tämä on oikein, tuo bisse ja lesbo yhdessä? Näin mä arvelinkin.? Juuri ennen x-factoria oli vuosien parisuhteessa naisen kanssa mut se nainen lemppas sen. Matt on bisse vähintään.
Siinä on yhdessä bisse-bisse tai hetero-bisse, koska Matt on parin viikon sisään sanonut ettei ole kiinnostunut miehistä.Eli sulle juhlavuutta, arvokkuutta ja tunteen, että tämä on oikein, tuo bisse ja lesbo yhdessä? Näin mä arvelinkin.
Nyt pääsin jonkun rekkalesbon mustalle listalle. Huijui.Siinähän oot tykkäämättä tyhmä echo. Tyhmä kun saapas ja sulla pitäis olla ne kuulokkeet silmienki edessä.