jade, meillä monesti jää kyllä tavarat siivoomatta kun yritän kahden kanssa siinä lähteä, vauva ei huoli tuttia niin sen kanssa on vaikea kulkea kun sitten karjuu vaan jos kerkee suuttua. joskus muistetaan siivota. ei me kauheen pahaa sotkua saada aikaan ja pyydän yleensä anteeksi joko ovelta tai jälkikäteen kun muistan että jäi sotkut. taitaa olla että me ei kyllä hetkeen noille ees mennä. mutta eipä me keretty viimeksi etes sotkea kun ei mihinkään saatu koskee. mun mielestä mä en vaan voinu mennä siihen enää karjumaan kerran jo kiellettiin. jäähyllä uhkailtiin mutta sinne ei viety, vaikka sama meno jatkui koko ajan.
No sitten ehkä kannattaakin äänestää jaloillaan, mutta muista että kyläillessä kannattaa varata aikaa myös siihen että ne omat sotkut siivotaan pois jo ihan pientenkin kanssa, ja jos ei kynnelle kykene pienimmät niin sitten siivotaan itse. Koko kylä kasvattaa - meininki alkaa selkeästi olla jo kansantarua, mikä on sikäli sääli. Asioista kun voi muutenkin keskustella kuin huutamalla.
Jos kyläily kuitenkin käy liian rankaksi niin älkää enää menkö.