Oonko vähän nipo vai ottaisiko muitakin kaaliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta ex
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta ex

Vieras
Rakas mieheni on ollut kolme kertaa kuukauden sisään yötä pois viihteellä.
Yhdet häät, yksi harrastusreissu ja viimeisimpänä eilen työreissulla AC/DC:tä katsomassa ja hotellimajoitus tietenkin :headwall:

No ei siinä muuten mitään, mutta itse olen valvonut taas viime yönkin itkevän (hampaita vissiin tekee) puolivuotiaan kanssa. Toinen lapsi löytyy myös.

Ei ihan hirveästi jaksa innostua kun toinen on saanut taas nukkua yön hotellissa ja syödä rauhassa aamupalat sun muut.

V*ttu.

Saako vastata että oot vähän nipo? :ashamed:

Häät - no, niihin pitää mennä.
Harrastusreissu - niitä tulee aika ajoin.
Työreissu - niistä nyt ei ainakaan voi suuttua.

Sua tottakai väsyttää, ja ärsyttää ehkä olla kotona, mutta mun mielestä 3 yötä pois kotoa ei ole paljon kuukauden aikana. Iloitse siitä, että edes miehesi sai nukkua hyvin ja syödä rauhassa aamupalan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:

Sua tottakai väsyttää, ja ärsyttää ehkä olla kotona, mutta mun mielestä 3 yötä pois kotoa ei ole paljon kuukauden aikana. Iloitse siitä, että edes miehesi sai nukkua hyvin ja syödä rauhassa aamupalan.

siis just näin. sanotaan että ei saa ottaa päähän.

tottakai sua voi vituttaa ja urakalla. mua ainaki vituttais.. siis todellakin onnellinen miehen puolesta ja kaikkee mut mun mielestä kk sisään 3 yötä poissa on paljon, ainaki meillä.

mä ehkä olettaisin et mies tekis vastakohtasesti mulle kivasti esim et saisin nukkua tai ite lähteä kavereiden kaa ulos

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:

Peesi!

Mina hoidan meilla aina kaikki yoheratykset ja lasten jutut...

No ei se eilinen "työreissu" todellakaan mikään pakko ollut.. Kysyi että onko ok jos menee katsomaan sitä keikkaa kun ilmaiseksi pääsee. Tietty oli mun puolesta ok. Sen jälkeen alkoikin kuvio muuttua; hän ei tulisikaan yöksi kotiin (matkaa n.1,5h) ja tokihan siellä on ryypätty ja rellestetty koko yö.

En mä itse vielä viitsi kauemmas kotoa lähteä yöksi kun imetän kuopusta.

Mun mielestä 3 yötä kuussa on turhan paljon kahden pienen lapsen isälle. Rankka vauva-aika ja esikoisen uhmaikä, tarviin mäkin joskus lepoa ja apua.
Eri juttu esim. joku kolmen yön varsinainen työmatka, nää on kuitenkin olleet ihan lystiä ja hauskanpitoa.

No kyllä vähän olet nipo..
Kyllä muakin ottais hiukan päähän, mutta tuskin miehesi jokakuukausi käy 3krt viihteellä ja on kotoa yötä pois?
Sattui nyt vaan noi kolme juttua samalle kuukaudelle :)
Mene sinä vuorostaan joku vkl vaikka syömään rauhassa ystävien kanssa! Ja siitä sitten muutamalle ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mun mielestä 3 yötä kuussa on turhan paljon kahden pienen lapsen isälle. Rankka vauva-aika ja esikoisen uhmaikä, tarviin mäkin joskus lepoa ja apua.
Eri juttu esim. joku kolmen yön varsinainen työmatka, nää on kuitenkin olleet ihan lystiä ja hauskanpitoa.

mä oon ihan samaa mieltä.

työmatkat on ihan täysin eri juttu.

Mun mies on joka kolmas viikko yövuorossa. Ja minulla on 3 lasta. Pienin vastasyntynyt tissitakiainen ja loput alle eskari-ikäsiä. Ja kyllä sitä ihan yksinäni yöt kannan..

Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Mun mies on joka kolmas viikko yövuorossa. Ja minulla on 3 lasta. Pienin vastasyntynyt tissitakiainen ja loput alle eskari-ikäsiä. Ja kyllä sitä ihan yksinäni yöt kannan..

kuten muutikin ovat sanoneet että TYÖT on eri asia kun hauskanpito ja dokaaminen

Alkuperäinen kirjoittaja apua:

Niin? Kyllä mäkin meillä olen molempien kohdalla hoitanut yöheräämiset ja syötöt, ei siitä ollutkaan kyse.
Musta ei vaan ole reilua että toinen rilluttelee joka jumalan viikko kun itse pääsen tyyliin yksin käymään kaupassa ja siinä se.
Ehkä kaipaan meistä töiden jälkeen kotiin auttamaan.
Ei sunkaan miehesi varmaan 24/7 siellä töissä ole.. ja varmasti on tiennyt kolmivuorotyöstä. Ihan eri juttu siis.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No onko se jokakuinen juttu eli käy joka kuukausi kolme yötä viihteellä? Vai sattuiko nyt vaan kaikki samalle kuukaudelle?

Ei minusta se, että miehellä on kaksi pientä lasta, ole automaattinen este johonkin.

Et ole minusta turhan nipo, nyt otat oman viikonlopun itsellesi ja jätät miehen vauvan kera kotiin ja painut lepäämään hotelliin ja/tai viettämään kavereiden kesken aikaa!! :) Puolesi sinun on pidettävä, sillä miehet eivät tätä asiaa sinun kannaltasi ymmärrä ajatella muuten, ellet sano että tarvitset omaa aikaa.

Yhteistyössä