Hänellä ei ole (vielä) nikkiä.ohan sillä jo nikki
——> lepa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hänellä ei ole (vielä) nikkiä.ohan sillä jo nikki
——> lepa
Vastauksesi menevät kokoajan ohi etkä ymmärrä mokiasi vaikka väännän selkokieliset oikaisut moneen kertaan yksinapaisesta, hyvin joustavasta kuparilangasta (taipuu paremmin kuin rautalanka)Menettänyt otteen mistä?
*) Mihin nyt mahdat viitata? Kerro lisää pliis…Setis näemmä yhä syynää tykkäämiseni *)
Oon usein AivanSaman kanssa täysin eri mieltä mutta nyt harvinaisen vahvasti samaa mieltä.
Montako vuotta sitten olet viimeksi päässyt jonkun seurassa ja kustantamana lounasmestaan?No jopas, ihan oikein parempaa Tarjoatko normaalisti jossakin kuppilassa, jossa lounas aloitetaan surullisen kuuluisalla raaste-/salaattipöydällä maisseineen, hillosipuleineen, porkkanaraasteineen, etikkapunajuurineen yms.
Noista kolmesta Alepa kirjoittaa harvoin asiaa, hän ei osaa yleensä muuta kuin ..ttuilla alla mainituille ja minulleLue joskus ihan ajatuksella mitä Alepa, Aivansama tai Roosa kirjoittavat. He kirjoittavat asiaa, mutta sinä vaan retostelet jollain oravalla.
Anna nyt jo olla.Noista kolmesta Alepa kirjoittaa harvoin asiaa, hän ei osaa yleensä muuta kuin ..ttuilla alla mainituille ja minulle
Esim @Echo @Palstapesu @Johnny Appleseed @kruuttis
Onko joku musta ehkä jopa säästynyt?
Alepahan on kaiken ikävän aloittaja. Kun et sitä ole oivaltanut, niin taidat olla ihan uusi täällä?Anna nyt jo olla.
Opettele kirjoittamaan ystävällisesti tällä palstalla.
Riitaa on jo muutenkin ihan riittämiin.
Sulla taitaa olla ADHD tms, koska jäät jumiin joihinkin asioihin ja loputtomiin jaksat jankuttaa samoja asioita.Alepahan on kaiken ikävän aloittaja. Kun et sitä ole oivaltanut, niin taidat olla ihan uusi täällä?
En ole mikään nuoleskelija, vaan tulen aina puuttumaan epäkohtiin. Myös yhtälailla valehtelviin vääristelijöihin, kuten tässäkin ketjussa niitä on…![]()
Kun Alepa saapui tänne, niin Annan palstalla olleet kertoivat kauhutarinoista hänen käyttäytymisestään siellä.
Ja hän on ainakin 15 kertaa valehdellut täällä minun olleen siellä. Vaikken koskaan aikaisemmin ollut edes kuullut moisesta palstasta. Vasta kun se oli lakkautettu.
Sinua dementikkoa pitää vähän väliä muistuttaa, että kuinka nämä asiat ovat täällä edenneet…Sulla taitaa olla ADHD tms, koska jäät jumiin joihinkin asioihin ja loputtomiin jaksat jankuttaa samoja asioita.
Päästä nyt jo irti noin ikävistä ajatusmalleista.
Täytyy taas tuottaa syvä pettymys yhdelle sitkeälle persSetis retostelee naisella joka ei edes hänen ole ja epäilen ettei tule ikinä olemaankaan.
Vaikka Setis on mitä on ni turha "Annieta" on nimitellä.
Montako vuotta sitten olet viimeksi päässyt jonkun seurassa ja kustantamana lounasmestaan?
Tarjolla on mitä on, yleensä 1:1 salaattipöydät ihan joka mestassa. Hillosipuleita en ole nähnyt kyllä vuosiin.
Mitähän poikkeavaa sinun kokin ylläpitämässä mahtaisi olla?![]()
Täytyy taas tuottaa syvä pettymys yhdelle sitkeälle pers-lle
Annie oli tosi tyytyväinen valitsemaani lounaspaikkaan tänään, tarjosin herkullisen naudanlihapihvin. Siellä hän sanoi että ”I wish that we have many years to celebrate Valentine’s day in the future”![]()
Hhmm, täytyy oikein miettiä, mutta oman mieheni seurassa kyllä. Ollaan molemmat aika kiireisiä vielä eläkeikää lähestyessä yrittäjinä. Mutta kun mulla on kiire, hän vaikka tilaa kotiin eli kustantaa, mut sit minä teen muuten ruokaa rakkaudella.
Salaattipöytiä ei kyllä ole joka mestassa lounaalla, ainakaan isommissa kaupungeissa ja vähän paremmissa ravintoloissa. On tarjolla esim. lämmin ruoka, ruokaisa salaatti ja keitto ja niistä valitaan.
Tottakai pihvi tällaisena päivänäNo johan oli, ihan pihvi ja kaikki Miksei "Annie" edelleenkään puhu suomea, monien vuosien jälkeen?
Ei ole eikä tule nimimerkkiä.Hänellä ei ole (vielä) nikkiä.
En ole kuullut enkä nähnyt Erika Vikmanin esitystä, eikä kyllä kiinnostakaan. Ehkä Euroviisujen aikana sitten katson. Ei kiinnosta myöskään, onko vahva vai heikko.
En ole kuullut enkä nähnyt Erika Vikmanin esitystä, eikä kyllä kiinnostakaan. Ehkä Euroviisujen aikana sitten katson. Ei kiinnosta myöskään, onko vahva vai heikko.
Video on Ylen sivulla.
Katsoin uteliaisuudesta ne kaksi täällä linkattua juutuubia, mutten kestänyt minuuttiakaan
Ei hänellä ole minkäänlaista lauluääntä. Ja ”melodiat” oli lähinnä kidutusta, 1:1 sen sukkulavenus-Kikan kanssa. Taas on öljyä ja vinyyliä tuhlattu ihan turhaan, olisin sanonut vinyyliaikana
Kyllä Erika laulaa osaa, hän on ihan ansioitunut laulaja. Mutta, eipä minuunkaan biisi/show sillä tavoin vaikuttanut kuin kaksi muuta ehdokasta, jotka olivat minun mielestä parempia.Voihan kökkö, uskaliaan shown takiako hänet äänestettiin viisuihin? Luultavasti.
Aika jännää. Pikkukaupungeissa missä käydään, on yleisimmin buffa salaattipöytineen. Sitten on pari laadukkaampaa mestaa missä lounas tuodaan pöytään, mutta runsaat alkusalaatit saa noutaa itse.
Eikö hänen ole se pakko hankkia, sillä muuten hänellä ei ole asiaa takaisin Suomeen jos olette reissussa yli 3 kk?Tottakai pihvi tällaisena päivänä
Kyllä hän puhuu auttavasti. Välillä mekin keskenämme. Mutta täytyy tosiaan patistaa, jos vaikka hankkisi Härmän kansalaisuuden…?
Nou hätä, oon tottunut siihenNo isommassa kaupungissa on enemmän valinnanvaraa, sehän on selvää, ja niin arvelinkin, että käytte pikkukaupungissa ja jopa ilmeisesti asutte sellaisessa.
Pahoittelen tahallista naljailua Toivottavasti oli kiva päivä ja "Kössikin" sai ruokansa ja pesunsa ja puhtaan vaipan ja kenties hömpsyn.
Ei ole pakko kun on pysyvä oleskelulupa täällä. Kansalaisuutta varten pitää kyllä läpäistä testi, jos sellaisen haluaa.Eikö hänen ole se pakko hankkia, sillä muuten hänellä ei ole asiaa takaisin Suomeen jos olette reissussa yli 3 kk?